متد های آموزش طراحی لباس

در طول دوران های مختلف به طور کلی متد های آموزش طراحی لباس بیانگر فرهنگ، قومیت، سنت ها، شخصیت وموقعیت اجتماعی اشخاص بوده و به همین علت ارزش و اهمیت بسیاری دارا بوده است. درحال حاضر طراحی لباس، یک صنعت جهانی می باشد و در مقدار زیادی از کشورهای توسعه یافته و پیشرفته به عنوان یک تخصص بسیار بزرگ شناخته می شود. اکنون برخی از کشورها به عنوان مراکز به وجود آورنده عمده پوشاک همچون آلمان، چین، اسپانیا، بنگلادش، ترکیه، کره جنوبی و برزیل درامد های بسیار زیادی از مسیر تولید پوشاک کسب می نمایند.

در سال های کنونی با حضور قدرتمند ترکیه و اسپانیا در این بخش باعث مطرح شدن زیاد این دو کشور شده است. پاکستان و هند هم به علت داشتن دیزاینر ها با استعداد بسیار خوب تا حدودی در این زمینه شناخته شده هستند. اما کشور ایران در طراحی و تولید لباس های داخلی پیشرفت بسیار زیادی داشته است و متخصصان زیادی با گذراندن دوره های آموزشی وارد این حرفه شده اند که باعث بالاترین سطح کیفیت دوخت و طراحی لباس می شود.

طراحی و دوخت لباس به یک تخصص فوق العاده مهم و پولساز تبدیل شده است و می توان با راه اندازی یک کارگاه تولیدی پوشاک برای افراد زیادی ایجاد شغل کرد و می توان سهمی در بازار فروش لباس داشته باشید. شغل طراحی لباس فقط در کارگاه های تولید پوشاک خلاصه نمی شود و حتی می توانید در پروژه های فیلم سینمایی و سریال به عنوان طراح لباس مشغول به کار شوید که یک شغل بسیار خوب و با آینده ی بسیار عالی برای شما می باشد و لازمه ی آن گذراندن دوره های پیشرفته طراحی و دوخت لباس می باشد تا تمامی مطالب در ایران زمینه را آموزش ببینید.

آموزش طراحی و دوخت لباس

هنر بهره بردن از طراحی لباس

متد های آموزش طراحی لباس

هنر بهره بردن از متد های آموزش طراحی لباس، برای به وجود آوردن پوشاک بستگی به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی کشور های مختلف داشته و در جوامع متفاوت دارای تنوع بالایی می باشد. از آنجا که طراحی لباس، نشانه ای از موقعیت اجتماعی و اقتصادی یک جامعه می باشد طراحان همواره باید این اصل را در نظر داشته باشند که هر نوع لباس برای چه اشخاصی و چه فرهنگی  می باشد تا آنچه به وجود می آورند تابعی از زیبایی و مطلوبیت بوده و در راستای فرهنگ جامعه باشد.

متاسفانه در سال های اخیر با ورود لباس های وارداتی با داخل کشور شاهد طرح ها و نوع لباس ها می باشیم که فاصله بسیار زیادی با فرهنگ کشور ما دارد اما همچنان توسط برخی از علاقمندان خریداری می شود اما با افزایش متخصصان طراحی و دوخت لباس می توان لباس ها با طرح های متنوع تری مطابق با فرهنگ کشور خودمان تولید کنیم و با این کار رفته رفته واردات لباس از دیگر کشورها کمتر می شود و خریداران می توانند لباس های مورد نظر خود را از میان تولیدات داخلی تهیه نمایند.

لازمه پرداختن به این مبحث در کشور، ایجاد و تقویت رشته هایی همچون طراحی لباس را بیش از پیش ضروری  است. در زمینه متد های آموزش طراحی لباس مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به عنوان منحصر به فرد ترین برگزار کننده این رشته در درجه های مختلف آموزش طراحی لباس هدف خود را بر تلاش در جهت بالا بردن سطح علمی کاردانان این رشته قرار داده است تا با تربیت افرادی با دانش و مهارت های عملی در زمینه طراحی و صنعت مد و همچنین ایجاد خلاقیت و بروز استعدادها گامی موثر در حفظ فرهنگ و ملیت کشورمان برداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439