دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

با دوره های مجتمع فنی تهران در سال جدید همراه شما هستیم و تلاش می کنیم که با بهترین و بروزترین سیستم های آموزش در خدمت شما هنرجویان عزیز باشیم.

دوره های مجتمع فنی تهران در سال جدید، همانند سال قبل می باشد و در فقط در شهریه دوره ها کمی تغییرات داشته ایم که جهت مشاهده می توانید به تقویم آموزشی سایت مراجعه نمایید.

در ادامه برخی از دوره های پر طرفدار این مجموعه را با هم بررسی می کنیم و پرمخاطب ترین دوره های سال های گذشته را برای شما شرح می دهیم.

دوره های پرمخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

برخی از دوره ها هستند که محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر دوره ها دارند و زمانی که تاریخ شروع دوره اعلام می شود، هنرجویان به سرعت در آن ثبت نام می کنند.

دپارتمان فناوری اطلاعات

یکی از این دوره ها، دوره های فناوری اطلاعات می باشد که در هر بخش آن دوره های مختلفی برگزار می گردد که جزء پرطرفدارترین دوره های این مجموعه به شمار می رود.

دوره های دپارتمان فناوری اطلاعات مانند شبکه که شامل دوره های سیسکو، مایکروسافت، لینوکس و نتورک پلاس می باشد که هر ساله زیر نظر برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.

دیگر دوره ای که در بین هنرجویان بسیار محبوب است، دوره آموزش برنامه نویسی می باشد که در شاخه های مختلف برگزار می گردد و هنرجویان با توجه به علاقه خود می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

دوره های طراحی سایت همیشه جزء دوره های خاص بوده است و این دوره در شاخه های مختلف مانند طراحی سایت با وردپرس، طراحی سایت با php و بهینه سازی سایت دارد.

دوره های ICDL یکی از دوره های کاربردی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد که هنرجویان زیادی برای دریافت مدرک این دوره، در این دوره ها شرکت می کنند.

دوره های امنیت هم که از اهمیت بالایی برخوردار است و زیر نظر برترین اساتید و با بهترین امکانات آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شود.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

دپارتمان علوم مهندسی

دوره های تخصصی مانند دوره های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران برای دانشجویان این رشته در این مجموعه برگزار می شود تا بتوانند در آینده به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت نمایند.

علاوه بر آن دوره های ریاضی و آمار به همراه دوره های آموزش مهندسی صنایع برای دانشجویان و علاقمندان این حرفه در نظر گرفته شده است.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

دپارتمان مالی و مدیریت

دوره های حسابداری یکی دیگر از پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود به دلیل آن اهمیت بالای این دوره می باشد.

حسابداری در کشور ما یک شغل بسیار خوب و مهم محسوب می شود و برای این که به یک حسابدار متخصص تبدیل شوید باید دوره های مختلفی پشت سر بگذارید.

حسابداری شاخه های مختلفی مانند حسابداری بازرگانی، حسابداری خدماتی، حسابداری ویژه بازارکار و حسابداری مکانیزم دارد که می توانید در هر کدام از دوره های نام برده شده شرکت نمایید.

برای تبدیل شدن به یک حسابدار واقعی، باید به نرم افزارهای حسابداری مسلط باشید و برای یادگیری این نرم افزارها می توانید در دوره های حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید.

امروزه یکی از دوره هایی که به تازگی به شدت مهم شده است، دوره های مدیریت و سرمایه گذاری در بورس می باشد که به شدت می تواند به سرمایه داران و افرادی که قصد ورود به این بازار را دارند کمک کند.

هر فردی که بدون داشتن اطلاعات و دانش لازم وارد بازار بورس شود، قطعا در این مسیر شکست می خورد و این شکست ممکن هزینه های زیادی برای او در بر داشته باشد.

برای این که این مشکلات برایتان پیش نیاید، پیشنهاد می کنیم که حتما در دوره های بورس شرکت نمایید تا به صورت اصولی بتوانید در این راه رشد کنید.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

دپارتمان هنر و گرافیک

دپارتمان هنر و گرافیک جزء متنوع ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و دوره های بسیار زیادی در زیر شاخه آن برگزار می شود که هر کدام از آن ها مخاطبان خاص خود را دارد.

دوره های آموزشی سینمای دیجیتال مانند آموزش نرم افزار مایا، آموزش افترافکت،آموزش فتوشاپ، آموزش پریمیر، آموزش عکاسی دیجیتال،آموزش ایلاستریتور، آموزش ایندیزاین، آموزش ادیوس، آموزش کورل دراو، آموزش انیمیشن، آموزش 3D Max و دیگر نرم افزارهای گرافیکی را شامل می شود.

با یادگیری هر کدام از نرم افزارهای فوق می توانید در زمینه های گرافیکی و هنری مختلفی فعالیت کنید و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

دپارتمان معماری

دوره های دپارتمان معماری شامل دکوراسیون داخلی و نرم افزارهای معماری می باشد که اکثر مخاطبان این دوره ها دانشجویان معماری می باشند.

نرم افزارهای معماری هر کدام در دوره های جداگانه به هنرجویان آموزش داده می شود و هر فردی که قصد فعالیت در این زمینه را دارد باید حداقل به یکی از این نرم افزارها تسلط داشته باشد.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

دپارتمان مد و پوشاک

دوره های طراحی لباس و طراحی و دوخت دیگر دوره هایی است که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مخاطبان خاص خود را دارد و جزء دوره های پرطرفدار این مجموعه به شمار می رود.

افرادی که به حرفه خیاطی و طراحی لباس علاقمند هستند می توانند با شرکت در این دوره ها به صورت اصولی به این حرفه تسلط پیدا کنند.

دوره های طراحی لباس و طراحی و دوخت زیر نظر برترین اساتید در این مجموعه برگزار می گردد که می توانید با شرکت در این دوره ها، به یک فرد متخصص تبدیل شوید.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

دپارتمان زبان های خارجی

زبان انگلیسی هنوز یکی از زبان های مهم و کاربردی محسوب می شود به طوری که حداقل در حد نیاز باید به آن تسلط داشته باشیم تا بتوانیم کارهای خود را پیش ببریم.

در این مجموعه آموزش زبان برای سنین مختلف دوره های مختلفی برگزار می کند که شما می توانید با مراجعه به تقویم آموزشی این مجموعه اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

نحوه ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران تهران در سال جدید

جهت ثبت نام در دوره های جدید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید و همچنین می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

در روش ثبت نام اینترنتی شما می توانید با مراجعه به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و تقویم آموزشی این مجموعه، در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ شروع دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دورها می توانید از مطالب موجود در سایت استفاده نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.