دوره های جدید آموزش برنامه نویسی پایتون در مجتمع فنی تهران

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که موفق به ثبت نام در دوره قبلی آموزش برنامه نویسی پایتون نشده اید، می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون همین حالا ثبت نام نمایید. دوره آموزش برنامه نویسی پایتون یکی از دوره های پر مخاطب مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود که هر ساله هنرجویان بسیاری در آن شرکت می کنند.

برنامه نویسی پایتون در میان دیگر زبان های برنامه نویسی محبوبیت خاصی دارد و کاربردهای فراوانی هم دارد. از زبان برنامه نویسی پایتون می توان برای انجام کارهایی مانند توسعه وب، ساخت اپلیکیشن های موبایل و برنامه نویسی هوش مصنوعی استفاده کرد.

جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون می توانید بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

دوره های جدید آموزش برنامه نویسی پایتون

تاریخچه پایتون

زبان برنامه نویسی پایتون برای اولین بار در سال 1990 متولد شد و پس از یک سال مفاهیمی مانند String، List و Class به آن افزوده شد و به همین صورت طی سال ها مفاهیم و ویژگی های مختلفی در پایتون پشتیبانی شد که از آخرین ویژگی های افزوده شده به این زبان می توان به Map، Filter و lambda اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی پایتون در سال 2000 شاهد یک تحول عظیم بود و آن پشتیبانی از Unicode بود که مورد استقبال برنامه نویسان زیادی قرار گرفت. Unicode برای نمایش کاراکترها از 16 بیت استفاده می کرد در حالی که نسخه های قبلی پایتون با 8 بیت کار می کردند.

پایتون در این سال ها فراز و نشیب های زیادی داشت و با این که ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شد اما هنوز هم دچار معایبی بود. پایتون نسخه های جدید خود را با برطرف کردن عیوب های قبلی و ویژگی های جدید عرضه می کرد و همین امر باعث شد که امروز زبان برنامه نویسی پایتون یکی از پرمخاطب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود.

شرکت های معروفی که از پایتون استفاده می کنند

  • Google

گوگل یک موتور جستجو می باشد که محبوب ترین موتور جستجو در جهان هم محسوب می شود. گوگل برای طراحی بسیاری از محصولات خود از زبان برنامه نویسی پایتون کمک گرفته است که کیفیت آن ها کاملا برای کاربران اثبات شده می باشد.

  • instagram

اینستاگرام یه اپلیکیشن محبوب در جهان محسوب می شود که روی هر تلفن همراهی وجود دارد و هر فردی برای خود یک صفحه شخصی دارد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی می باشد که حدود یک میلیارد نفر کاربر دارد که تحت یکی از فریم ورک های پایتون به نام Django پیاده سازی شده است.

  • Dropbox

دراپ باکس یک سرویس میزبانی فایل می باشد که در میان کاربران بسیار محبوب است و دلیل این محبوبیت استفاده از زبان پرکاربرد پایتون می باشد. دراپ باکس در حال حاضر بیش از 200 میلیون کاربر دارد که روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود.

  • Netflix

نتفلیکس یک شبکه تلویزیون اینترنتی می باشد که حدودا در 40 کشور دنیا کاربر دارد و این شبکه اینترنتی یکی از بزرگترین سرویس های پخش فیلم و سریال به صورت استریم می باشد که از پایتون برای توسعه بخش های مختلفی استفاده کرده است.

با یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون می توانید در زمینه های مختلف و بزرگی فعالیت نمایید. شاید در ایران به صورت جدی به این زبان پرداخته نشود، اما خود شما می توانید با تلاش و پشتکار به هدفی که دارید، برسید.

تمامی شرکت های فوق شاید در سال های اول اصلا طرفداران خاصی نداشتند و در طی چند سال با افزودن ویژگی های مناسب و کاربردی توانستند مخاطبان بسیاری را جذب خود کنند. پس برای رسیدن به موفقیت نیاز به صبر، زمان و تلاش می باشد و اگر هدف درستی را انتخاب کرده باشید قطعا به آن می رسید.

دوره های جدید آموزش برنامه نویسی پایتون این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید به صورت کاربردی و پیشرفته این زبان را یاد بگیرید. جهت ثبت نام می توانید به صورت اینترنتی، حضوری و تلفنی اقدام نمایید و جهت مشاوره نیز می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در تماس باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بهترین راه های یادگیری سی شارپ برای علاقمندان