دوره های آموزش طراحی لباس

دوره های آموزش طراحی لباس در دو دوره ی مقدماتی و پیشرفته در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و برای شرکت در این دوره ها، هنرجویان ابتدا باید در دوره مقدماتی شرکت نمایند و پس از آن می توانند در دوره ی پیشرفته حضور پیدا کنند. افرادی که علاقه مند هستند تا انواع طراحی لباس را آموزش ببینند، پیشنهاد می کنیم که حتما در این دو دوره شرکت نمایند. شما پس از گذراندن دوره ی مقدماتی و پیشرفته، به یک طراح حرفه ای تبدیل خواهید شد که می توانید به راحتی وارد بازار کار شوید.

طراحی لباس یک حرفه کاملا تخصصی و مخصوص افرادی است که به کارهای طراحی و دوخت لباس علاقمند هستند و با یادگیری این حرفه به صورت تخصصی می توانید به طور جدی در بازار کار آن مشغول به کار شوید. دوره های آموزش طراحی لباس این امکان را به شما می دهد تا به صورت کاملا حرفه این تخصص را آموزش ببینید و به عنوان یک متخصص در این زمینه مشغول به کار شوید. در دوره آموزش طراحی لباس پیشرفته شما مطالب بیشتر و کاربردی تری را آموزش می بینید و حتی در این دوره کار با نرم افزار به هنرجویان آموزش داده می شود.

یادگیری کار با نرم افزار بسیار مهم می باشد و این روزها در هر شغلی یک نرم افزار تخصصی وجود دارد که برای انجام آن را می توانید از نرم افزار کمک بگیرید و باعث می شود کیفیت کار بالاتر برود. نرم افزار مارولوس بهترین و کاربردی ترین نرم افزار برای طراحی لباس می باشد که از طریق آن می توانید هر نوع لباسی را با بالاترین جزئیات و مقیاس طراحی کرد. این روزها اکثر شرکت ها و کارگاه های تولیدی برای انتخاب طرح و دوخت لباس از نرم افزارهای طراحی لباس کمک می گیرند و باعث بالا رفتن کیفیت تولیدات داخلی می شود.

انواع طراحی لباس

دوره های آموزش طراحی لباس

ما انسان در طول زندگی خود انواع و اقسام لباس ها را می پوشیم که هر کدام برای یک فصل خاص طراحی شده است. لباس ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از لباس های مردانه، زنانه، بچگانه، مجلسی، ورزشی و … انواع مختلفی دارند. ما انسان ها با حس تنوع طلبی بزرگ شده ایم و به همین دلیل است که همیشه چندین لباس را در طول زمان های مختلف می پوشیم. امروزه مردم به طراحی لباس اهمیت زیادی می دهند و نوع دوخت، جنس و طراحی یک لباس برای آن ها مهم است.

لباس نقش بسیار مهمی در پوشش و ظاهر افراد دارد و ممکن است هر فردی در طول زندگی خود از یک نوع لباس و با طرح های متفاوت استفاده کند و این به طبیعت آدم ها بستگی دارد و در هر دوره زمانی لباس جدیدی وارد بازار می شوند که حس علاقمندی ما باعث می شود آن ها را خریداری کنیم. گستردگی و تنوع بالا در طراحی لباس نشان دهنده متخصصان با تجربه در این زمینه می باشد و باعث می شود تولیدات داخلی بالا رفته و لباس های وارداتی به حداقل برسند.

دوره های آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

دوره های آموزش طراحی لباس

همان طور که گفتیم دوره های آموزش طراحی لباس هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می شود و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. پس از پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویا ارائه می شود و این مدرک معتبرترین مدرک فنی و حرفه ای در کشور محسوب می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را ذر این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439