دوره آموزش مهندسی صنایع

برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع توسط معتبرترین مجتمع آموزشی در ایران، مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب.

همان طور که می دانید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با همکاری برترین اساتید کشور در زمینه های مختلفی کلاس ها و دوره های آموزشی برگزار می کند.

با توجه به نیاز کنونی جامعه به حضور فعال مهندسین رشته صنایع، نمایندگی انقلاب سعی در کمک به رفع نیاز های جامعه دارد.

از همین رو دوره آموزش مهندسی صنایع و نرم افزار های آن زیر نظر اساتید برجسته کشوری در این نمایندگی مجتمع فنی تهران برگزار می شود.

مهم ترین مزیت حضور در این دوره، کسب مدرک معتبر و بین المللی پس از پایان برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع می باشد.

آموزش نرم افزار های مربوط به مهندسی صنایع

حتماً می دانید که همه رشته های مهندسی مانند، برق، it، مکانیک، صنایع و… همگی دارای نرم افزار های مخصوص به خود می باشند.

در حقیقت وجود این نرم افزار ها انجام کار ها را برای مهندسین هریک از رشته های نام برده شده آسان تر از دوره نبوده آن ها کرده است.

مهندسی صنایع که جزء مهم ترین رشته های مهندسی نیز محسوب می شود، دارای دو نرم افزار مهم است:

  • نرم افزار پریماورا
  • نرم افزار ام اس پی

یکی از مهم ترین سرفصل های آموزشی در برگزاری دوره های آموزش حسابدری توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب آموزش نرم افزار های نام برده شده می باشد.

در ادامه قصد داریم توضیح مختصری درباره نرم افزار های پریماورا و ام اس پی توضیحاتی را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم با ما همراه باشید.

نرم افزار پریماورا

دوره آموزش مهندسی صنایع

نرم افزار پریماورا تولید شده توسط شرکت Oracle، از بهترین، قوی ترین، قابل اعتماد ترین برنامه ها در زمینه مدیریت پروژه ها،طرح ها واجرای  برنامه ها می باشد.

این نرم افزار یک راهکار مناسبی برای مدیریت پروژه ها و طرح ها در هر ابعاد و اندازه ای و با هر نوع درجه سختی می باشد.

در مهندسی صنایع از نرم افزار Primavera برای زمان بندی و هم چنین کنترل پروژه های مختلف نیز استفاده می شود.

در پروژه های ساختمانی، صنعتی و نرم افزاری که فعالیت های مختلف در آن به طور منظم انجام می شوند نیز می توان از این نرم افزار برای زمان بندی و کنترل پروژه و براورد هزینه آن پروژه ها استفاده کرد.

جدیدترین ورژن این نرم افزار با نام Primavera P6 به کاربران معرفی شده است که از مهم ترین تغییرات آن نسبت به ورژن های قدیمی تر، بیشتر مربوط به حرکت از کلید های میانبر تحتDOS  به آیکون هایی برای کلیک با موس است.

نرم افزار ام اس پی

دوره آموزش مهندسی صنایع

کنترل پروژه یکی از اصلی ترین درس های رشته مهندسی صنایع است و دانشجویان این رشته با نرم افزار های کنترل پروژه بسیار سر و کار دارند.

نرم افزار مایکروسافت پروژه که به MSP نیز در بین کاربران شناخته می شود یکی از نرم افزار های اصلی برای کنترل پروژه به حساب میاید.

با استفاده از نرم افزار Microsoft Project Professional میتوانید یک پروژه را به راحتی مدیریت کرده و تا انتهای پروژه جزئیات آن را دنبال کنید.

با استفاده از این نرم افزار میتوانید منابع انسانی پروژه ماشین آلات هزینه ها و مبالغ تنخواه پروژه را محاسبه کرده و اطلاعات کاملی را برای گزارش به کارفرما در اختیار داشته باشید.

با حضور در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب متخصص زبده شوید، برای شرکت در دوره های آموزش مهندسی صنایع می توانید برروی لینک ثبت نام کلیک نامید.