دوره آموزش فتوشاپ عکس

برای شرکت در دوره آموزش فتوشاپ عکس هنرجویان می توانند به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند تا این دوره ها با امکانات ویژه پشت سر بگذارند.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مجهز به پیشرفته ترین امکانات آموزشی می باشد و تمامی علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند.

اگر به صورت آنلاین و از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام کنید، شامل تخفیفات این دوره ها می شوید.

به دلیل استقبال هنرجویان، دوره آموزش فتوشاپ عکس به یکی از پرطرفدارترین دوره های این مجموعه تبدیل شده است و هر ساله این دوره ها برگزار می گردد.

دوره آموزش فتوشاپ عکس

نرم افزار فتوشاپ

با یادگیری نرم افزار فتوشاپ شما می توانید انواع طراحی های عکس مانند طراحی پوستر، طراحی بنر تبلیغاتی، ویرایش عکس و طراحی عکس را انجام دهید.

هنرجویان پس از گذراندن این دوره می توانند با نرم افزار فتوشاپ یک کسب و کار کوچک راه بیندازند و می توانند واردبازار کار شوند.

امروزه تمامی طراحان حداقل به یکی از نرم افزار های گرافیکی از جمله فتوشاپ، افترافکت، 3D Max، کورل دراو و ایلااستریتور تسلط داشته باشند.

یکی از ویژگی هایی که نرم افزار فتوشاپ دارد این است که این نرم افزار متخص ویرایش و طراحی عکس می باشد و قابلیت ها و افزونه های کاربردی دارد.

ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ عکس

جهت شرکت در این دوره ها می توانید به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام به ثبت نام نمایید و در روش آنلاین شامل تخفیفات سایت می شوید.

دوره های آموزش فتوشاپ در دو دوره ی آموزش فتوشاپ و آموزش فتوشاپ برای معماری برگزار می شود که می توانید در دوره ی مورد نظر ثبت نام نمایید.

پس از گذراندن دوره های فوق به هنرجویانی که دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشته اند یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به آن ها ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.