برگزاری دوره آموزش حسابداری صنعتی

برگزاری دوره آموزش حسابداری صنعتی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، برترین نمایندگی مرکز مجتمع فنی تهران.

دانشجویان رشته حسابداری صنعتی و کارمندان مشغول به کار در این حرفه می توانند برای ارتقاء سطح خود در این دوره شرکت نمایند.

دوره آموزش حسابداری صنعتی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از معتبرترین دوره های آموزش حسابداری در ایران می باشد.

بنابراین اگر به دنبال دوره معتبر آموزش حسابداری هستید، به شما پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش حسابداری صنعتی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید.

دوره آموزش حسابداری صنعتی

درباره حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی یکی از دشوارترین و در عین حال جذابترین انواع حسابداری است، حسابداری صنعتی یا حسابداری بهای تمام شده رشته ای از حسابداری مدیریت است.

 حسابدرای صنعتی مربوط می شود به تنظیم بودجه، تعیین هزینه های استاندارد و هزینه های واقعی عملیات و هزینه مراحل تولید و دوایر یا محصولات و تجزیه انحرافات و تعیین سودآوری یا مصرف وجوه اجتماعی.

 حسابداری صنعتی همان طور که از اسم آن هم مشخص است در ارتباط با صنعت و موسسات تولیدی کاربرد دارد.

 به همین دلیل این نوع از حرفه حسابداری بسیار مورد توجه مدیریت کارخانه ها ویا موسسات است.

در موسسات تولیدی یا کارخانه ها به علت نوع فعالیت و همچنین شکل فروش محصولات، نیاز مدیریت به اطلاعات بهای تمام شده تولیدات، بسیار دقیق و حساس است.

زیرا در این نوع از موسسات به این دلیل که محصول نهایی از ترکیب مواد و هزینه های تبدیل که همان دستمزد نیروی کار مستقیم و هزینه های سربار است تولید می شود به همین علت باید توجه خاصی به اقلام تشکیل دهنده بهای تمام شده داشته باشیم.

به همین علت مدیریت در تلاش است تا با استفاده از روشهای مختلف و حساب های کنترلی در هر زمان که نیاز باشد در کمترین فرصت اطلاعات مربوط به بهای تمام شده محصولات را در اختیار بگیرد. مسلما این مسئله از وظایف اصلی حسابداران است، حسابداران با استفاده از روشهای مختلف به این کار اقدام می کنند.

دوره آموزش حسابداری صنعتی

نحوه ثبت نام در دوره آموزش حسابداری صنعتی

اگر علاقمند به حضور در دوره آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشید می توانید با کلیک برروی ثبت نام برای این کار اقدام فرمایید.

همچنین شما می توانید با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب و با مراجعه به همکاران ما در این دوره نام نویسی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ها 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.