ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برای دانش آموزان، دانشجویان و کارشناسان مناسب است. دوره های آموزشی متعددی در این مجموعه برگزار می شود که درپایان به شرکت کنندگان مدرک معتبر و 2 زبانه اعطا می شود.

درحال حاضر دوره های آموزشی متعددی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که مهم ترین آن ها دوره های زیر می باشند:

  • آموزش برنامه نویسی سی شارپ
  • آموزش سرمایه گذاری در بورس
  • آموزش حسابداری
  • آموزش فتوشاپ

در ادامه قصد داریم درباره این دوره ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات را مطالعه فرمایید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل دستوری، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا است. این زبان توسط شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعد ها توانست استاندارد های ISO و Ecma را دریافت کند و به ‌عنوان یک زبان استاندارد تایید شود. در عین حال زبانC# ، زبان برگزیده مایکروسافت برای ایجاد سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌هایی همچون HTC ، مایکروسافت و نوکیا می باشد.

این زبان نیز مانند زبان جاوا برای پروژه‌های اقتصادی و بزرگ، انتخاب بسیار خوبی است، گر چه تعداد برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌کنند، به پای برنامه نویسان جاوا نمی ‌رسد، ولی به لطف پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از مدعیان قوی در بین زبان‌های برنامه نویسی است .

دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ که توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود با استقبال زیادی از طرف علاقمندان این زبان برنامه نویسی مواجه می شود، به همین دلیل دوره های آموزشی سی شارپ توسط اساتید به نام همراه با بهترین امکانات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

آموزش سرمایه گذاری در بورس

با توجه به اینکه بورس در سال 1399 به یکی از روش های مهیج سرمایه گذاری تبدیل شده است نیازمند است تا دوره های آموزشی در این زمینه برگزار شود، حتماً می دانید که اگر بدون داشتن اطلاعات درستی از بازار بورس سرمایه گذاری کنید ممکن از بخشی ویا همه سرمایه خود را از دست بدهید.

مجتع فنی تهران نمایندگی انقلاب با همکاری اساتید برجسته کشوری دوره های آموزشی در زمینه آموزش بورس برگزار می کند، درصورتی که علاقمند به حضور در این دوره ها می باشید می توانید همین حالا برای ثبت نام اقدام فرمایید.

آموزش حسابداری

امروزه بدون کسب تجربه، حتی اگر مدرک دانشگاهی هم داشته باشید، نمی توانید در هیچ حرفه ای مخصوصاً حسابداری کار پیدا کنید.

بازار کار حسابداری همیشه در صدر مشاغل بوده و روز به روز با توجه به گسترش کارهای نوظهور نیاز به حسابدار متخصص وبا علم روز در این بنگاهها احساس می شود.تمامی بنگاه‌های اقتصادی (چه خرد و چه کلان) که در سطح جامعه فعالیت می‌کنند، نیاز مبرمی به سامان‌دهی حساب‌ها و چرخه‌های مالی خود دارند.

از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری تخصصی و کاربردی، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری می‌ باشد. و بدیهی است تحصیل این رشته و کسب تخصص در آن، آینده شغلی مناسبی را برای متخصصان آن در پی خواهد داشت. درهمین راستا مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب سعی دارد با برگزاری دوره های آموزش حسابداری معتبر راه ورود به بازارکار را برای هنرجویان خود هموارتر از قبل نماید.

آموزش فتوشاپ

دوره آموزش فتوشاپ حرفه ای در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، هنرجویان علاقمند به فتوشاپ جهت شرکت در این دوره می توانند همین حالا برای ثبت نام اقدام کنند.

فتوشاپ یکی از قدرتمندترین ابزار های طراحی و ویرایش تصاویر در سراسر دنیا است که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. این نرم افزار ساخته کمپانی مشهور Adobe است که در زمینه تولید و بروزرسانی انواع نرم افزار ها مانند Adobe After Effects و Adobe Primer پیشگام از دیگر رقبا می باشد. جالب است بدانید کار نرم افزار های Adobe Photoshop و Adobe After Effects مشابه یکدیگر است با این تفاوت که یکی در زمینه ویرایش تصاویر و دیگری در زمینه تدوین و ویرایش فیلم کاربرد دارد.

در واقع اختیارات و قدرتی که این نرم افزار ها به کاربران خود می دهند دقیقاً با قدرتی که ابزار نقاشی به یک هنرمند می دهد برابر است. فتوشاپ باعث طراحی و ویرایش تصاویر به گونه ای زیباتر و مهیجتر می شود، به همین دلیل بیشتر افرادی که با کامپیوتر کار کرده اند حتما با این نرم افزار آشنایی دارند.