آیا درباره بهترین روش یادگیری لاراول اطلاعاتب دارید؟ ما در این بخش به توضیح laravel و نحوه یادگیری آن خواهیم پرداخت، بهتر است بدانید که این فرم ورک  یک چارچوب برنامه‌ نویسی وب با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم می‌باشد که به وسیله‌ی آن می‌توانید با کم‌ترین تلاش چیزهای کوچکی ایجاد کنید.از زمان انتشار نسخه اولیه لاراول در سال ۲۰۱۱ ، این فرم ورک رشد زیادی کرده تا اینکه در سال ۲۰۱۵، جزو یکی از پرطرفدارترین فریم ورک‌های PHP در GitHub شناخته شده است و به بالاترین سطح چارچوب برنامه‌ نویسی در سراسر جهان نیز رسیده است.

کار Laravel تمرکز روی کاربر نهایی می‌باشد و این بدان معناست که تمرکز این فرم ورک جذاب بر روی سادگی، وضوح و سهولت انجام کار می‌باشد. بهتر است بدانید که برنامه‌ نویسان و شرکت‌ها برای ساختن تمام اجزای وب از پروژه‌های سرگرمی ساده و پیش‌پا افتاده تا راه‌ کارهای پیچیده از این فرم ورک استفاده می‌کنند.

با مستندات رسمی شروع نکنید و بهترین روش یادگیری لاراول

با مستندات رسمی شروع نکنید و بهترین روش یادگیری لاراولبا مستندات رسمی شروع نکنید !!!!

درباره این موضوع که چرا با مستندات رسمی شروع نکنید باید این توضیح را بدهیم که اولین چیزی که افراد تازه وارد به طور معمول به آن نگاه می کنند ، اسناد رسمی در سایت Laravel می‌باشد این اشتباه را نکنید !!! در این که مستندات عالی هستند شکی نیست اما این انتظار می رود که زمانی که کار با لاراول را آغاز می‌کنید شما از اکوسیستم PHP و ابزار مدرن آن از قبل آگاهی داشته باشید.

به طور مثال ، اولین بخش از مستندات ، نصب است ، که فقط  شامل “بارگیری و نصب” نیست. شما باید بدانید که چگونه از Composer نیز استفاده نمائید. نحوه استفاده از ترمینال یا خط فرمان ، نحوه اجرای دستورات ، نحوه کار سرورهای وب و غیره نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

چرا بهترین روش یادگیری لاراول این است که بتدا PHP ، OOP را بیاموزید؟

این موضوع کمی عجیب است اما امروزه تعداد زیاذی از افراد را هستند که سعی در یادگیری لاراول دارند بدون اینکه ابتدا پی اچ پی را یاد بگیرند!!!!!! عجیب نیست؟؟؟ این افراد دقیقا مانند کسانی هستند که بدون یادگیری JavaScript از jQuery می‌خواهنداستفاده کنند. دست از گول زدن و طلف کردن وقت خود بردارید و با اصول شروع کنید.

برای شروع یادگیری هر فریم ورک مدرن PHP ، باید PHP را خوب بلد باشید. به ویژه برنامه نویسی‌های شی گرا؛ چرا که همه چارچوب ها در حالت OOP نوشته شده اند و باید در کلاس ها ، اشیاء ، ویژگی ها ، روش ها ، وابستگی ها ، صفات و سایر «کلمات کلیدی» مسلط باشید.

آیا کتاب ، دوره یا فیلم رایگان یا غیر رایگان جزو بهترین روش یادگیری لاراول می‌باشد؟

این موضوع احتمالاً بهترین و مهمترین سوال ممکن درباره آموزش لاراول می‌باشد که به ذهن افرادی که می‌خواهند این فرم ورک را به تازکی شروع کنند و اموزش ببینند می‌رسد: اصلا اگر استفاده از فیلم و کتاب روش مناسبی برای آموزش لاراول نیست پس بهترین روش یادگیری چیست؟؟؟؟

در واقع این مورد یک انتخاب شخصی است؛ برخی از افراد خوانندگان بهتری هستند ، در حالی که برخی دیگر فیلم ها را ترجیح داده و بیشتر آموزش با فیلم روی آن‌ها تاثیر گذار است.پس نحوه آموزش یک مطلب کاملا شخصی است و در هر فرد متفاوت می‌باشد، اما اطلاعاتی که می خواهید استفاده کنید باید به درستی ساختار یافته شده باشد و شما برای یادگیری فقط نمی توانید مقالات یا فیلم های تصادفی را از YouTube ببینید و انتظار یادگیری نیز داشته باشید چرا که این کار نتیجه مطلوب را به شما نخواهد داد. شما به منبع درست و دقیق نیاز دارید تا اطلاعات را در یک جریان مداوم و ساختارمند ، گام به گام به شما توضیح داده شود.

برای یادگیری لاراول خواندن را متوقف کنید ، نوشتن را شروع کنید11

این مطلب خیلی مهم است چرا که یکی از بهترین روش یادگیری لاراول  و یا هرگونه زبان برنامه نویسی دیگری نوشتن می‌باشد و تا زمانی‌که شروع به نوشتن کد نکنید محال است یاد بگیرید . توصیه ما این است که وقت زیادی را صرف خواندن کتاب یا تماشای فیلم نکنید. بهترین روش شروع کد نویسی است  پس هرچه زودتر انجام آن را شروع کنید.

یاد بگیرید برای آموزش لاراول از Google و StackOverflow نیز استفاده کنید.

یکی دیگر ازبهترین روش یادگیری لاراول  استفاده از گوگل و استک اور فلو می‌باشد البته این موضوع ارتباط مستقیمی با لاراول ندارد ، اما دانستن آن برای دریافت هر آموزشی بسیار اهمیت دارد. سوالاتی که با سرچ کردن در گوگل به راحتی پاسخ آن را خواهید آموخت هیچگاه در تالار های پرسش و پاسخ مطرح نکنید!در واقع سرچ کردن مطالب و یادگیری آن بهترین روش برای اموزش است و هیچگاه از خاطر شما نخواهد رفت.

یک مربی خوب برای یادگیری و اموزش لاراول پیدا کنید

یک مربی خوب برای یادگیری و اموزش لاراول پیدا کنیدیکی از روش‌هی معمول و همه‌گیر برای آموزش انتخاب مربی با تجربه و خوب است که از بهترین روش یادگیری لاراول نیز به شما می‌آید چرا که بزرگترین مشکل در یادگیری زبان‌های برنامه نویسی ، عیب یابی هنگام کار نکردن و برخوردن با خطاها می‌باشد. بهترین راه حل برای رفع این مشکل درخواست همراهی  شخص دیگری با تجربه بالاتر است.

– یکی دیگر از روش‌های آموزش لاراول این است که جا نزنید !!!!!

 هنگام اموزش ممکن است با مشکلی برخورد کنید که حل کردن آن‌ها برای شما غیر ممکن و سخت به نظر برسد فقط  کافی است تا تسلیم نشوید  به تلاش خود ادامه دهید. بیشتر افراد به همین دلیل نمی‌توانند آموزش‌ها را به پایان برسانند اما تنها تعداد محدودی در واقع توسعه دهندگان حرفه ای می شوند.این  مسیر پر از مشکلات ، سوالات دشوار ، و حتی در مرحله‌ای تمایل به پرتاب رایانه از پنجره به بیرون را خواهید داشت !!!!!!. همه ی افراد موفق نیز روزی در شرایط شبیه به شما بودند ، به آنها اعتماد کن نکته اصلی این است که ادامه دهید.

ثبت نام در دوره‌های مجتمع فنی تهران بهترین روش یادگیری لاراول

درباره اینکه چرا ثبت نام در دوره‌های اموزش مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب یکی از بهترین روش‌های اموزشی می‌باشد باید به این نکته اشاره کنیم که دوره‌های مجتمع فنی تهران زیر نظر بهترین اساتید و به صورت عملی و تئوری برگذار خواهد شد بعد از پایان دوره علاوه بر اینکه دانشپذیران موقع به دریافت مدرک معتبر و دو زبانه مجتمع خواهند شد مانند یک حرفه‌ای می‌توانند وارد بازار کار شده و به راحتی کار خود را آغاز نمایند.

سخن آخر: پیشرفت مداوم ؛  توصیه ما برای دانشپذیران این است که بین جلسات یادگیری خود فاصله زیادی نداشته و به طور مداوم چیزهای جدیدی یاد را بگیرند – هر هفته یا حتی هر روز. درست شبیه به کار کردن؛ اگر یک روز جا بزنید ، بازگشت به ریتم قبلی سخت است.