برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع

برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، زیر نظر برترین اساتید این رشته و در یک محیط کاملا مجهز، اجرا می شود.

در این دوره دو نرم افزار مهم و کاربردی به هنرجویان آموزش داده می شود و شما می توانید با توجه به علاقه خود در هر کدام از این دوره ها شرکت نمایید.

دو نرم افزار پریماورا و ام اس پی از اصلی ترین نرم افزارهای رشته مهندسی صنایع محسوب می شود که کار را برای مهندسان صنایع بسیار راحت کرده است.

از آن جایی که یادگیری نرم افزار از اهمیت بالایی برخوردار است اما این نرم افزارها در دانشگاه ها با دانشجویان یاد داده نمی شود و بدون یادگیری نرم افزار نمی توان در این رشته موفق بود.

اگر می خواهید به یک فرد موفق در صنایع تبدیل شوید باید به طور کامل در این زمینه حرفه ای باشید و مسلط بودن به نرم افزار یکی از واجبات این شغل می باشد.

برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع برای دانشجویان یک موقعیت عالی می باشد و شما می توانید با شرکت در این دوره ها سطح علمی خود را افزایش دهید.

برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع

چرا مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب؟

این مجموعه هر ساله دوره های مختلفی را برگزار می نماید که برگزاری دوره آموزش مهندسی صنایع یکی از این دوره ها می باشد که با استقبال هنرجویان همراه است.

این دوره در یک محیط کاملا آرام و بروزترین سیستم ها و نرم افزارها برگزار می گردد و شما می توانید در ساعات مناسب در این دوره شرکت نمایید.

یکی دیگر از مزیت های برگزاری این دوره در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب این است که پس از پایان دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر ارائه می شود.

این مدرک دو زبانه می باشد و معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و شما می توانید با آن در شرکت های مختلف دولتی و خصوصی مشغول به کار شوید.

برای شرکت هایی که در زمینه مهندسی صنایع نیرو می گیرند، داشتن یک رزومه کاری و تخصص از مهم ترین عوامل می باشد و این مدارک می تواند کمک زیادی به شما بکند.

راه های ثبت نام در دوره آموزش مهندسی صنایع

جهت ثبت نام در این دوره می توانید به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام نمایید و پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر در این دوره ها ثبت نام نمایید زیرا این دوره ها در حال تکمیل ظرفیت می باشند.

اگر مایل به ثبت نام اینترنتی نیستید می توانید به صورت حضوری اقدام نمایید و برای این کار می توانید به کارشناسان مورد نظر این مجموعه مراجعه کرده و سپس در این دوره ثبت نام نمایید.

اگر اطلاعات کمی در مورد این دوره دارید می توانید از دیگر مطالب سایت استفاده کنید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پس از پایان دوره می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و خوشحال می شویم که دوره های بعدی را هم با این مجموعه پشت سر بگذارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و تاریخ برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.