انجام پروژه با نرم افزار Revit

این روزها اکثر پروژه ها با نرم افزارهای تخصصی انجام می شود که یکی از آن ها انجام پروژه با نرم افزار Revit می باشد و نرم افزار Revit یک نرم افزار تخصصی در زمینه معماری می باشد که برای مدسازی و ترسیم جزئیات ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و به غیر از معماری، در زمینه های عمران، تاسیسات و برق هم کاربرد دارد. با وجود نرم افزارهای تخصصی مانند Revit، پروژه های ساختمانی با جزئیات و سرعت بالاتری انجام می شود و ترسیم نقشه های ساختمانی با این نرم افزار با دقت بسیار بالایی انجام می شود و همین باعث بالا رفتن کیفیت پروژه می شود.

نرم افزار Revit قابلیت مدلسازی ساختمان به صورت 4 بعدی را دارد و این یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود و می توان یک نمای شبیه سازی شده با بهترین جزئیات و کیفیت داشته باشید و همچنین به راحتی می توان قسمت های مختلف ترسیمات را تغییر داد و نیازی نیست به طور کلی ترسیمات پروژه را تغییر داد. یادگیری نرم افزار Revit سخت نیست و با کمی تلاش می توان به طور کامل به نرم افزار مسلط شد ولی نوع آموزش در مسیر یادگیری بسیار مهم می باشد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار Revit به صورت تخصصی می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و هنرجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی، به راحتی می توانند انجام پروژه با نرم افزار Revit را آغاز کنند و به سرعت می توانند جذب بازار کار شوند. پس از گذراندن دوره های آموزشی یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود و این یکی از معتبرترین مدارک رسمی در کشور محسوب می شود.

ویژگی های نرم افزار Revit

انجام پروژه با نرم افزار Revit

نرم افزار Revit به گونه ای است که نرم افزار مشابهی برای آن نیست و از نرم افزار Revit به عنوان بهترین و کاملترین نرم افزار برای انجام مدلسازی اطلاعات ساختمان استفاده می شود. هر چند که نرم افزارهای اتوکد و 3D Max هم در زمینه معماری کاربرد دارند و یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه نقشه کشی و طراحی سه بعدی می باشند ولی برای انجام پروژه با نرم افزار Revit، از این نرم افزار هم استفاده می شود. نرم افزار Revit در خارج از ایران هم کاربرد دارد و اگر فردی به طور کامل به این نرم افزار مسلط باشد، در خارج از ایران هم می تواند از آن استفاده کند. از ویژگی های نرم افزار Revit می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ابزارهایی برای نقشه کشی و ردیابی چرخع ساختمان از ابتدای ساخت تا تخریب
  • تفسیر مدل طراحی شده با عناصر نقشه کشی دو بعدی
  • طراحی سه بعدی ساختمان ها به همراه اجزای آن ها
  • امکان دسترسی به پایگاه داده مدل ساختمانی

کلاس های آموزش نرم افزار Revit

بازار کار نرم افزار Revit

انجام پروژه با نرم افزار Revit

شاید نرم افزار Revit برای شما کمتر شناخته شده باشد ولی در عین حال بازار کار پر رونقی در ایران دارد و با یادگیری آن می توانید با شرکت های مختلفی برای انجام پروژه با نرم افزار Revit قرارداد ببندید و یا به صورت آزادکاری هر نوع پروژه ای که در دسترس بود را انجام دهید و از هر دو روش می توانید درآمد بسیار خوبی به دست آورید. شما می توانید هر ساله خودتان را با این نرم افزار بروز کنید و با ارائه نسخه های جدید ممکن است امکانات جدیدی به آن افزوده شود و هر بار که شما با آن آشنا می شوید، یک پله پیشرفت می کنید.

پیدا کردن شغل مناسب در بازار کار ایران بستگی به استعداد و تخصص های شما دارد و اگر در یک زمینه تخصصی مانند مدلسازی اطلاعات ساختمانی تسلط داشته باشید، به راحتی با یک رزومه خوب می توانید در اکثر شرکت های معماری مشغول به کار شوید. برای موفق شدن در این حوزه باید همیشه خودتان را بروز نگه دارید و همیشه برای ارتقای دانش خود تلاش کنید و این باعث پیشرفت و موفقیت شما در این زمینه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 66576455