آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی

آموزش نرم افزار 3d max کاربردی این امکان را به شما می دهد تا به طور کامل به این نرم افزار تسلط پیدا کنید و پس از یادگیری به راحتی جذب بازار کار آن شوید. شاید پیدا کردن شغل این روزها کار سختی باشد اما با یادگیری یک نرم افزار تخصصی مانند 3d max، می توانید برای خود شغل ایجاد کنید و حتی کسانی که به یک یا چند تخصص مسلط هستند، راحت تر می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

3d max یک نرم افزار بسیار قدرتمند در زمینه طراحی می باشد و به کمک آن می توانید هر نوع طراحی از جمله طراحی داخلی، طراحی معماری، انیمیشن سازی، طراحی بازی، طراحی های صنعتی، مدلسازی و … را انجام دهید. 3d max یک نرم افزار همه کار می باشد و کسی که به این نرم افزار تسلط داشته باشد، نباید نگران شغل و درآمد باشد و با کمی هنر و خلاقیت می توانید طراحی های بی نظیری انجام دهید و این نرم افزار، هر آن چه که شما برای انجام یک طراحی نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می دهد.

برای آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید که هر ساله این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود. آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی به هنرجویان کمک می کند تا این نرم افزار را به صورت تخصصی یاد بگیرند و با آن بتوانند وارد بازارکار شوند. شما پس از کسب مهارت های لازم می توانید انواع کارهای طراحی از جمله طراحی سه بعدی، طراحی داخلی و خارجی و طراحی های صنعتی را انجام دهید. امروزه نرم افزارهای طراحی به کمک طراحان آمده است و با آن می توانند طراحی های ذهن خود را بر روی نرم افزار با جزییات کامل پیاده سازی کنند.

جهت شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3d max، روی ثبت نام کلیک نمایید.

مخاطبان دوره آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی

آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی

معمولا افرادی که در این دوره ها شرکت می کنند علاقه به کارهای طراحی دارند و اکثر آنان برای کارهای فیلم سازی، انیمیشن سازی، طراحی سه بعدی و ساخت بازی های کامپیوتری در این دوره ها شرکت می نمایند. افرادی که این حرفه را یاد گرفتند به راحتی می توانند در حوزه ی گرافیست، فیلم سازی، طراحی صنعتی و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی فعالیت نمایند. همچنین دانشجویان معماری، هنر و گرافیک برای این که کارهای طراحی خود را انجام دهند نیاز دارند که به یک نرم افزار طراحی تسلط داشته باشند و می توانند نرم افزار 3D Max را انتخاب نمایند.

این روزها هر شغلی مانند حسابداری، مهندسی صنایع، عکاسی، مکانیک، فیلم سازی و … برای خود یک یا چند نرم افزار تخصصی دارند که به کمک آن ها می توان کارها را به صورت تخصصی تر و راحت تر پیش برد. نرم افزار 3d max این امکان را به شما می دهد که تمامی طراحی ها را با جزییات بسیار دقیق و به صورت سه بعدی انجام دهید و این باعث بالا رفتن کیفیت پروژه می شود. به عنوان مثال، دانشجویان معماری که در طول دوران تحصیل خود با پروژه های طراحی زیادی سروکار دارند، با این نرم افزار می توانند پروژه های طراحی خود را انجام دهند و حتی پس از فارغ التحصیلی از این نرم افزار می توانند به عنوان یک رزومه قدرتمند استفاده نمایند.

آموزش 3d max برای علاقمندان

آموزش نرم افزار 3D Max کاربردی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

آموزش نرم افزار 3d max هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. پس از این که دوره های آموزش نرم افزار 3d max را با موفقیت پشت سر گذاشتید، یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به شما ارائه می شود و این مدرک مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی و تاریخ شروع دوره های می توانید با کاشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439