آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی توسط اساتید مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در یک دوره ی 100 ساعته برگزار می شود. تمامی افرادی که کارهای طراحی مانند طراحی داخلی و خارجی، طراحی صنعتی، طراحی سه بعدی و مدسازی انجام می دهند، می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. کار با نرم افزار کمک بسیاری به طراحان از جمله معماران، گرافیست ها، فیلم سازان و انیمیشن سازان نموده است به طوری که می توان با این نرم افزار طراحی های خود را با جزئیات بیشتری به راحتی انجام دهند.

این روزها برای انجام اکثر کارها از نرم افزار استفاده می شود و با ظهور نرم افزارها، اکثر کسب و کارها به صورت پیشرفته گسترش پیدا کنند و علاقمندان بسیاری توانستند در این زمینه مشغول به کار شوند. نرم افزار 3d max از آن دسته نرم افزارهایی است که برای خیلی ها ایجاد شغل کرده است و حتی در زمینه طراحی یک پیشرفت چشمگیری حاصل شده است که تمامی آن ها به لطف نرم افزارهای طراحی به خصوص نرم افزار 3d max شکل گرفته اند. طراحی با نرم افزار 3d max بسیار لذت بخش و سرگرم کننده می باشد و اگر ساعت ها مشغول کار با این نرم افزار باشید، اصلا احساس خستگی نمی کنید و در هر لحظه می توانید چیزهای جدیدی کشف کنید.

اما برای یادگیری آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی باید به یک موسسه ی آموزشی مراجعه نمایند تا بتوانید به صورت جدی و پیشرفته در این زمینه مشغول به کار شوید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار کننده دوره های آموزش نرم افزار 3d max به صورت پیشرفته می باشد و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

آموزش نرم افزار 3D Max به صورت کاربردی

نرم افزار 3D Max چطور به کمک طراحان آمده است؟

نرم افزار 3D Max با قابلیت های ویژه ای که دارد این امکان را به طراحان می دهید تا طراحی خود را با جزییات کامل و به صورت سه بعدی ترسیم نمایند. در گذشته که نرم افزار طراحی وجود نداشت طراحان کارهای خود را بر روی کاغذ ترسیم می کردند که این کار علاوه بر دشواری، جزییات کمتری را نشان می داد. بعدها با پیدایش نرم افزارهای طراحی از جمله نرم افزار 3D Max، طراحان توانستند کارهای خود را گسترش دهند و برای انجام کارهای خود از نرم افزار کمک می گرفتند. با کمک نرم افزار 3D Max طراحان توانستند انواع انیمیشن ها، بازی های کامیپوتری، کارهای سه بعدی و … را به ثبت برسانند.

یکی از حرفه هایی کخ توسط این نرم افزار انجام می شود، طراحی داخلی و معماری می باشد که با کمک نرم افزار 3d max می توان این کار را انجام داد. طراحی دکوراسیون داخلی این روزها یک تخصص کاربردی به شمار می رود طراحی داخلی اکثر خانه های لوکس و مدرن ابتدا با نرم افزار انجام می شود و پس از آن یک نمای سه بعدی به شما ارائه می دهد که می توانید درباره ی طراحی منزل نظر بدهید. طراحی داخلی برای برخی از افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که تمامی وسایل منزل باید به درستی در جای خود قرار گرفته باشند. در کنار طراخی داخلی، معماری منزل هم بسیار مهم می باشد و نمای خارجی منزل را می توان به کمک 3d max طراحی کرد و پس از نتیجه گیری، آن را پیاده سازی کرد.

آموزش کامل نرم افزار 3d max

آموزش نرم افزار 3d max با مدرک معتبر

هنرجویان پس از این که دوره های آموزش نرم افزار 3d max به صورت کاربردی را پشت سر گذاشتند، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه دریافت می کنند و این مدرک مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. دوره های آموزش نرم افزار 3d max به صورت کاربردی هر ساله در مجموعه برگزار می شود و هنرجویان بدون گذارندن هیچ پیش نیازی می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی و تاریخ برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439