آموزش نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها

آموزش نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها و طراحان و تمامی افرادی که علاقمند به یادگیری این نرم افزار می باشند.

دوره های آموزش نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها و علاقمندان هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد.

افرادی که کارهای گرافیستی انجام می دهند حتما باید به یک نرم افزار گرافیکی تسلط داشته باشند تا بتوانند طرح های خود را ترسیم نمایند.

از این رو، نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها یک نقطه مثبت می باشد به طوری که می توانند طرح های خود را با جزییات کامل ترسیم نمایند.

شغل گرافیستی یک شغله کاملا هنری می باشد و افرادی که این کار را انجام می دهند باید مهارت، خلاقیت، تخیل و ایده پرداز خوبی باشند.

همچنین افرادی که کارهای گرافیستی انجام می دهند باید مهارت کار با کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی را داشته باشند، زیرا کامپیوتر و نرم افزارهای گرافیکی جزو ارکان اصلی این حرفه می باشد.

علاوه بر نرم افزار 3D Max گرفیست ها می توانند از نرم افزارهای دیگری از جمله فتوشاپ، پریمیر، کورل دراو، ایلاستراتور، ایندیزاین و … برای انجام کارهای خود استفاده نمایند.

علاقمندان می توانند برای یادگیری تمامی نرم افزارهای فوق به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایند و تمامی نرم افزارهای گفته شده در دوره های جداگانه برگزار می گردد.

آموزش نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها

ثبت نام در دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها

جهت ثبت نام در آموزش نرم افزار 3D Max برای گرافیست ها می توانید از طریق سایت این مجموعه اقدام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

پس از گذراندن این دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران که معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود، ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.