آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی های سه بعدی

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی های سه بعدی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر اساتید با تجربه در یک دوره ی 100 ساعته برگزار می گردد.

هدف از آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی های سه بعدی این است که هنرجویان پس از گذراندن این دوره بتوانند انواع طراحی های سه بعدی را به کمک این نرم افزار انجام دهند.

نرم افزار 3D Max با قابلیت ها و افزونه هایی که دارد به طراحان کمک بسیاری کرده به طوری به راحتی می توان انواع طراحی های دو بعدی و سه بعدی را انجام داد.

گرافیست ها، فیلم سازان، انیمیشن سازان و تولید کننده های بازی های کامپیوتری می توانند از برای طراحی های خود از این نرم افزار کمک بگیرند.

امروزه تمامی دانشجویان هنر، گرافیک، معماری و تمامی کسانی که کاره طراحی انجام می دهند باید به یک نرم افزار طراحی تسلط کامل داشته باشند.

پس از گذراندن دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی های سه بعدی هنرجویان می توانند بلافاصله وارد بازار کار شوند.

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی های سه بعدی

آموزش نرم افزار 3D Max در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهرن نمانیدگی انقلاب دوره های آموزش نرم افزار 3D Max را هر ساله برگزار می نماید و اکثر مخاطبان آن دانشجویان و کسانی که کارهای طراحی انجام می دهند می باشد.

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی های سه بعدی می توانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید.

پس از گذراندن دوره ی آموزش نرم افزار 3D Max به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه که معتبرترین و رسمی ترین مدرک در کشور می باشد از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.