آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون برای کسانی مناسب است که طراح دکوراسیون داخلی و خارجی می باشند. برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید. طراحان دکوراسیون می توانند به کمک نرم افزار 3D Max ابتدا طرح مورد نظر خود را طراحی و سپس اقدام به تکمیل آن نمایند. نرم افزار 3D Max به کمک طراحان دکوراسیون آمده به طوری که می توانند طرح های خود را به صورت سه بعدی و با جزییات بیشتری ترسیم نمایند.

در گذشته کسانی که طراحی می کردند کار دشواری داشتند و باید طرح های خود را بر روی کاغد پیاده می کردند اما امروزه نرم افزارهای طراحی این مشکل را حل کردند. حرفه طراحی دکوراسیون این روزها مورد توجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته است و حتی به عنوان یک شغل مناسب می توان در آن فعالیت کرد و درآمد بسیار خوبی هم دارد. طراحی دکوراسیون یک تخصص محسوب می شود و کسی که به این حرفه مسلط باشد می تواند در شرکت های مختلفی هم داخل ایران و هم خارج از ایران مشغول به کار شود.

اکثر شغل ها با یک نرم افزار تخصصی انجام می شود که برای طراحی دکوراسیون نرم افزار 3d max که یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی محسوب می شود، استفاده می شود که از طریق آن می توان به راحتی مدلسازی کرد و انواع طراحی های داخلی را انجام داد. شاید تصور این که چه نوع دکوراسیونی برای یک مکان مناسب است برای ما دشوار باشد اما به کمک نرم افزار 3d max می توان طراحی داخلی و مدلسازی را انجام داد و به راحتی طرح دلخواه خودمان را بچینیم و سپس بعد از انجام طراحی با نرم افزار اقدام به انجام چیدمان دکوراسیون کنیم.

سرفصل های آموزش نرم افزار 3D Max

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون

  1. نصب نرم افزار و آشنایی با محیط نرم افزار
  2. نورپردازی
  3. دوربین
  4. طراحی مواد
  5. انیمیشن
  6. مدل سازی

همچنین قابلیت های نرم افزار 3d max به شرح زیر می باشد:

  • طراحی انواع مدل های سه بعدی
  • کیفیت فوق العاده در خروجی
  • بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
  • وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر
  • مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
  • امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی
  • کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن
  • امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن
  • هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها
  • قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند
  • مدیریت پردازش تصاویر
  • سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی
  • سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و …
  • امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار مانند پلاگین V-Ray

اهمیت یادگیری نرم افزار 3d max

مخاطبان دوره های آموزش نرم افزار 3D Max

آموزش نرم افزار 3D Max برای طراحی دکوراسیون

معمولا افرادی که کارهای فیلم سازی، انیمیشن سازی، گرافیکی، طراحی سه بعدی، ساخت بازی های کامپیوتری و طراحی دکوراسیون انجام می دهند در این دوره ها شرکت می کنند، همچنین دانشجویان رشته های هنر، گرافیک و معماری هم که کارهای طراحی انجام می دهند می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. از نرم افزار 3d max بیشتر برای انجام پروژه های معماری و طراحی دکوراسیون استفاده می شود و به کمک نرم افزار 3d max می توان اکثر پروژه های طراحی داخلی و مدلسازی را انجام داد و داشتن استعداد و ایده های جذاب در این زمینه کمک بسیار زیادی به شما می کند.

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایید و پس از گذراندن دوره های آموزشی یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک معتبرترین مدرک فنی و حرفه ای محسوب می شود که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439