آموزش نرم افزار 3D Max برای انیمیشن سازان

آموزش نرم افزار 3D Max برای انیمیشن سازان به صورت تخصصی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می گردد.

با شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max برای انیمیشن سازان می توانید شما می توانید به یک طراح انیمیشن تبدیل شوید و وارد بازارکار شوید.

این دوره ها برای تمامی افرادی که کارهای طراحی از جمله انیمیشن سازی، فیلم سازی، طراحی سه بعدی و طراحی صنعتی انجام می دهند، مناسب می باشد.

انیمیشن سازی یک کار بسیار هیجان انگیز و سلیقه ای می باشد و شما می توانید با یادگیری نرم افزار 3D MAX این کار را به راحتی انجام دهید.

همچنین اگر به رشته ی انیمیشن سازی علاقمند هستید می توانید در دوره های آموزش انیمیشن در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب حضور پیدا کنید.

امروزه انیمیشن های بسیاری را در تیویزیون تماشا می کنیم و برای هر کدام از کاراکترهای آن ساعت ها وقت گذاشته شده است تا توسط طراحان حرفه ای طراحی شود.

 

شما نیز می توانید با یادگیری این حرفه به کمک نرم افزار این کار را انجام دهید و می توانید طرح های ذهن خود را بر روی نرم افزار پیاده سازی کنید.

آموزش نرم افزار 3D Max برای انیمیشن سازان

آموزش نرم افزار 3D Max برای انیمیشن سازان در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

جهت شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max برای انیمیشن سازان می توانید از طریق همین سایت اقدام به ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید.

همچنین می توانید به صورت حضوری به کارشناسان این مجموعه مراجعه و سپس اقدام به ثبت نام نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های 66933379 – 66929920 تماس حاصل فرمایید.

پس از گذراندن دوره ی فوق، به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران داده می شود که با آن می توانند وارد بازارکار شوند.