آموزش مهندسی صنایع نرم افزار پریماورا p6

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب یکی از معتبرترین آموزشگاه های کشور، دوره ای با نام آموزش مهندسی صنایع نرم افزار پریماورا p6 برگزار می کند.

این آموزش در زمینه آموزش های مهندس صنایع برگزار می شود، دانشجویان، دانش آموختگان و علاقمندان به مهندسی صنایع می توانند در این دوره حضور یابند.

مهندسی صنایع یکی از رشته های مهم در ایران به حساب می آید، این رشته بسیار حساس و کار آمد برای کشور می باشد.

پس یک مهندس صنایع باید بسیار حرفه ای و زبده باشد تا در بازار کار این رشته مشغول به کار شود، یکی از نیاز های متخصص شدن کار با نرم افزار های مربوطه می باشد.

مهندسی صنایع از آن دسته رشته هایی است که نرم افزار های مربوطه بسیار زیادی دارد، هریک از این نرم افزار ها کاربرد های بخصوصی دارند.

یکی از مهم ترین نرم افزار های رشته مهندسی صنایع، نرم افزار های مربوط به کنترل پروژه ها و زمان بندی آن می باشند، نرم افزار پریماورا و نرم افزار مایکرو سافت پروجکت از معروف ترین نرم افزاها در این بخش می باشند.

به همین دلیل مجموعه مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با همکاری اساتید برجسته کشوری تصمیم به برگزاری کلاس های آموزشی در این زمینه گرفته اند.

معرفی نرم افزار Primavera P6

از نرم افزار Primavera برای زمان بندی و همین طور کنترل پروژه های مختلف استفاده می شود، در پروژه های ساختمانی، صنعتی، نرم افزاری و در هر نوع پروژه دیگر که فعالیت های مختلف در آن به طور منظم انجام می شوند.

می توان از این نرم افزار برای زمان بندی و کنترل پروژه و برآورد هزینه آن پروژه ها در صنعت استفاده کرد.

از نرم افزار Primavera برای زمان بندی و همین طور کنترل پروژه های مختلف استفاده می شود، در پروژه های ساختمانی، صنعتی، نرم افزاری و در هر نوع پروژه دیگر که فعالیت های مختلف در آن به طور منظم انجام می شوند می توان از این نرم افزار برای زمان بندی و کنترل پروژه و براورد هزینه آن پروژه ها استفاده کرد.

اساس کار بدین صورت است که ابتدا با وارد کردن فعالیت های پروژه در نرم افزار و مشخص کردن ارتباط بین این فعالیت ها، منابع مورد استفاده در پروژه ها را نیز روی فعالیت ها اعمال می کنیم.

سپس نرم افزار با توجه به رابطه بین فعالیت ها و منابع، فعالیت ها را طوری زمانبندی می کند که پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

همچنین اگر هزینه استفاده از منابع را نیز به نرم افزار بدهیم برآورد کلی هزینه پروژه را نیز خواهیم داشت.

قابل ذکر است که این نرم افزار مشخص می کند که تک تک فعالیت ها در چه زمانی باید شروع شوند و در چه زمانی خاتمه یابند، با توجه به دلایل گفته شده از این نرم افزار در رشته مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع استفاده زیادی می شود.

امکانات و ویژگی‌های Primavera

داشتن محیطی مناسب جهت بروز رسانی و مقایسات وضعیت انتظاری و واقعی

پروژه های گروهی

تعریف ساختار شکست کار (WBS)

تعریف و تخصیص تقویم های کاری (Calendar)

فیلتر کردن (Filter) و ساماندهی کردن (Organize)

بروز رسانی (Updating)

شاخص های ارزش حاصله (Earned Value)

گزارش گیری (Reporting)

ایجاد تغییرات سراسری یا Global Chang

تعریف شبکه فعالیت ها (Network)

تعریف محدودیت های زمانی (Constraint)

تعریف، تخصیص و تسطیح منابع (Resource)

تخصیص منحنی های مصرف منابع (Resource Curve)

تعریف و تخصیص تورم ها در هزینه بکارگیری منابع

فعالیت های Hammok و WBS و …

ثبت نام در این دوره

علاقمندان برای حضور در دوره آموزش مهندسی صنایع نرم افزار پریماورا p6، می توانند از طریق لینک ثبت نام اقدام نمایند.

قابل ذکر است هنرجویان حاضر در این دوره، در پایان مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران را دریافت خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می توانید با شماره تلفن ها 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.