معماری یکی از رشته های جذاب با بازار کار بسیار عالی در ایران می باشد و از آن دسته رشته هایی است که چندین نرم افزار تخصصی در حوزه های مختلف دارد و دانشجویان این رشته می توانند در شاخه های مختلفی از آن فعالیت کنند. آموزش معماری با نرم افزار Revit یکی از شاخه های این رشته است و این نرم افزار در کنار سایر نرم افزارهای تخصصی معماری، در زمینه نقشه کشی و مدلسازی اطلاعات ساختمان کاربرد دارد و کسانی که علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند، می توانند برای یادگیری نرم افزار Revit اقدام نمایند.

شاید کمتر کسی به یادگیری نرم افزار Revit پرداخته باشد ولی اهمیت همین یک نرم افزار در انجام پروژه های مدلسازی اطلاعات ساختمان مشخص است و می توان گفت بدون نرم افزارهای معماری، انجام پروژه های ساختمانی در حال حاضر غیر ممکن می باشد و اگر قرار باشد همه چیز به صورت سنتی و دستی پیش رود، زمان زیادی طول می کشد و حتی کیفیت و جزئیات نرم افزارهای معماری را هم ندارند و در صورت وجود مشکل، بررسی و رفع آن بسیار سخت می باشد.

با وجو نرم افزار Revit می توان پروژه های ساختمانی بسیاری را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و جزئیات انجام داد و یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار، قابلیت سه بعدی سازی می باشد که در دنیای امروزی بسیار کارآمد و مهم می باشد. به کمک نرم افزار می توان هر نوع پروژه ای را انجام داد و در صورت وجود مشکل لازم نیست کل کار را تغییر دهیم و فقط همان قسمت را می توان ویرایش کرد. با یادگیری یک نرم افزار می توان در شرکت های مختلفی مشغول به کار شد و از طریق آن درآمد بسیار خوبی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: وضعیت کاربرد نرم افزار Revit در ایران

آموزش نرم افزار Revit

دوره های آموزش نرم افزار Revit در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره با هدف ورود به بازار کار زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط آموزشی به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود و تمامی علاقمندان به این نرم افزار می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. از مزیت های شرکت در این دوره های آموزشی این است که در پایان دوره یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران به هنرجویان ارائه می شود و این مدرک در ایران برای اکثر شرکت های دولتی و خصوصی مورد تایید می باشد و حتی به دلیل دو زبانه بودن در خارج از ایران هم کاربرد دارد.

آموزش معماری با نرم افزار Revit به صورت عملی برگزار می شود و هنرجویان در این دوره کار با نرم افزار را آموزش می بینند و برای آن ها یک تجربه اولیه کسب می شود و به خوبی با محیط نرم افزار و امکانات آن آشنا می شوند. با این روش آموزش هنرجویان به خوبی به نرم افزار مسلط می شوند و پس از گذراندن دوره های آموزشی به سرعت می توانند جذب بازار کار شوند و از این راه درآمد خوبی کسب کنند.

اهمیت یادگیری نرم افزارهای معماری

در دنیای امروزی می توان گفت برای هر شغلی حداقل یک نرم افزار وجود دارد و این شغل ها می تواند در زمینه های معماری، شبکه، حسابداری، نقشه کشی، طراحی لباس، گرافیک، مکانیک، عمران و … باشد و برای این که بتوانید در این زمینه ها فعالیت کنید، باید حداقل به یکی از نرم افزارهای تخصصی و کاربردی آن تسلط داشته باشید. کار با نرم افزار باعث شده تا بسیاری از کارها با کیفیت و سرعت بیشتری پیش بروند و درصد خطا و اشتباهات به حداقل برسند.

نرم افزارهای معماری مانند Revit، 3D Max و اتوکد باعث شدند تا سطح این حرفه به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند و حالا سال های زیادی است که این حرفه توسط این نرم افزارها و دیگر نرم افزارهای مربوط به آن می چرخد و برای ورود با بازار کار رشته معماری باید حتما به یکی از نرم افزار آن مسلط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره آموزش معماری با نرم افزار Revit می توانید با کارشناسان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439 – 6657645