آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر برای بسیاری از هنرجویان اهمیت بسیار بالایی دارد و برای خیلی ها مهم است که مدرک خود را از کدام موسسه دریافت نمایند. آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. مدارک دوره های مجتمع فنی تهران معتبر ترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های خصوصی و دولتی هم می باشد و همچنین قابل ترجمه هم می باشد. به دلیل این که این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور می باشد، هنرجویان پس از اتمام و تحویل مدرک خود می توانند به سرعت جذب بازارکار شوند. هنرجویان علاوه بر این که با شرکت در این دوره ها یک مدرک معتبر دریافت خواهند کرد، نرم افزار فتوشاپ را نیز به صورت تخصصی و حرفه ای آموزش می بینند که این موضوع نیز یکی دیگر از موضوعاتی هست که هنرجویان در آموزش باید به آن توجه داشته باشند. اساتیدی در این دوره های به هنرجویان آموزش می دهند که در این زمینه بسیار ماهر و با تجربه هستند.

آشنایی با نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر

نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربردی می باشد و امروزه به طراحان کمک بسیار زیادی کرده است و در حال حاضر اکثر هنرجویان خواهان یادگیری این نرم افزار می باشند. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی ویرایش عکس می باشد که توسط شرکت ادوبی ساخته شده است. شما با نرم افزار فتوشاپ می توانید انواع عکس ها و تصویر ها را ویرایش و خلق کنید و با استفاده از قابلیت های نرم افزار، می توانید جلوه های زیبایی خلق نمایید. ضمن این که با توجه به قدرت این نرم افزار امروزه می توان آن را فراتر از یک نرم افزار گرافیکی به حساب آورد، و می توان گفت که با توجه به جایگاه ویژه فتوشاپ در بازار کار، امروزه فتوشاپ یک صنعت نیز به حساب می آید. نرم افزار فتوشاپ می تواند با مد های رنگی مثل RGB، CMYK، Bit Map، Lab و… سر و کار داشته باشد. عکس ‌های پرسنلی، پوسترهای تبلیغاتی، کارت‌ های ویزیت، بنرها، سربرگ‌ ها رابط گرافیکی نرم ‌افزارها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم ‌ها، محیط گرافیکی سایت ‌ها و… همگی برای زیبا تر شدن و حتی به وجود آمدن، باید یک ‌بار از زیر دست‌ های کاربر فتوشاپ عبور کنند.

نرم افزار فتوشاپ دارای رابط کاربری مناسبی می باشد که سبب تسهیل در استفاده از این نرم افزار گردیده است و کاربر می تواند به راحتی در تعامل با نرم افزار فتوشاپ تصاویر زیبا و خارق العاده ای را ایجاد نماید. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار کاربر پسند است و استفاده از آن سبب افزایش بهره وری است. آموزش فتوشاپ و یادگیری مهارت کار با فتوشاپ یکی از پول ساز ترین روش ها برای کسب درآمد از طریق کامپیوتر است. شما با یادگرفتن این مهارت می توانید در هر زمینه مشغول فعالیت و کسب درآمد شوید. این نرم افزار به دانشجویان، خانم های خانه دار و افرادی که به دنبال شغل دوم هستند گزینه مناسبی برای کسب درآمد می باشد. آموزش فتوشاپ به شما کمک می کند تا به راحتی برای خود کسب درآمد داشته باشید و برای ایجاد کسب و کار نیاز به صرف هزینه های بالا نداشته باشید.

مخاطبان دوره های آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ با مدرک معتبر

دوره های آموزش فتوشاپ یکی از پر مخاطب ترین دوره های این مجموعه به شمار می رود و اغلب مخاطبان دانشجویان هنر، معماری و گرافیک می باشند. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش فتوشاپ برای معماری را به صورت مجزا و مخصوص دانشجویان معماری برگزار می کند. همانطور که می دانید فتوشاپ کاربرد های فراوانی دارد که موجب شده افراد بسیاری برای آموزش فتوشاپ جذب شوند، به ‌طور کلی کاربرد های فتوشاپ را می ‌توان به شرح ذیل ذکر کرد:

  • Edit تصاویر
  • گذاشتن Effect های مختلف بر روی تصاویر
  • اصلاح و بهبود رنگ ‌بندی تصاویر
  • ترکیب تصاویر با هم دیگر
  • طراحی قالب وب ‌سایت
  • طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی
  • طراحی تراکت و کارت ویزیت
  • طراحی جلد نشریات
  • تیتراژ فیلم ‌ها

علاقمندان به یادگیری نرم افزار فتوشاپ می توانند از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایند و یا اینکه بر روی لینک ثبت نام کلیک کنند و مستقیم به صفحه ثبت نام آنلاین منتقل شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ به صورت تخصصی