آموزش عکاسی با موبایل چیست؟

آموزش عکاسی با موبایل چیست؟

در گذشته ای نه چندان دور،فقط با  استفاده از دوربین های حرفه ای و نیمه حرفه ای می‌توانستید عکاسی کنید که تهیه آن برای همه افراد امکان ‌پذیر نبود به همین خاطر تنها عده محدودی امکان ثبت لحاظات ویژه خود را داشتند.

ولی در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی هایی مانند تلفن های هوشمند و همراه با آن گسترش شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری تصاویر ثبتی و تولید محتوای تصویری،عکس برداری با موبایل با توجه به امکانات و تکنولوژی های آن فراگیرتر شد.
از همین رو مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب  اقدام به برگزاری دوره آموزش عکاسی با موبایل کرده است که دانشپذیران با حضور در این دوره آموزشی می‌توانند از صفر تا صد عکاسی مانند انواع عکاشی(پرتره و….)، تنظم نور مناسب برای عکاسی و نرم افزارهای مناسب برای ادیت عکس را آموزش ببینند.

سرفصل های  دوره آموزش عکاسی با موبایل عبارت اند از:
• تکنیک های عکاسی با موبایل
• آشنایی با قابلیت های مختلف دوربین ها از قبیل:
• فلاش
• HDR
• پانوراما
• حرکت آهسته و سریع
• پرتره
• تایم لپس
• نوردهی و…
• سوژه یابی
• ویرایش و ارائه عکس
• مقایسه عکاسی موبایلی و عکاسی با دوربین های حرفه ای

و…

مزایای دوره آموزش عکاسی با موبایل

مزایای دوره آموزش عکاسی با موبایل

یادگیری این هنر به شما کمک خواهد کرد تا با عکس‌های زیبا لحظات خوش زندگیتان را ثبت کنید علاوه بر آن باعث خواهد شد تا بتوانید در راه حرفه‌ای شدن قدم بردارید از جمله مواردی که مواردی که با گذراندن این دوره آموزشی خواهید آموخت:

  1. تنظیمات دوربین موبایل و آماده کردن آن
  2. تنظیمات صحیح نور در عکاسی با موبایل
  3. ایده های خلاقانه برای عکاسی با موبایل
  4. آموزش عکاسی با موبایل و فلاش دوربین
  5. آشنایی با اپلیکیشن‌های برتر عکاسی با موبایل
  6. آشنایی با اپلیکیشن‌های ویرایش مخصوص موبایل

برای آموزش عکاسی با موبایل و ثبت عکس‌های حرفه ای، باید توجه کنید که یک عکاس خوب به چیزی بیش از یک دوربین خوب و مهارت‌های پایه نیاز دارد.در طول دوره آموزش عکاسی با موبایل (از پایه تا حرفه ای) به صورت کامل با عکاسی موبایل و استفاده از برنامه های کاربردی آشنا خواهید شد.

امروزه تقریبا تمام گوشی‌های هوشمند از امکانات متعددی مثل مگاپیکسل فراوان تا انواع اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر برای خلق تصاویر زیبا و باکیفیت برخوردار هستند. امروزه عکاسی کردن جزو علاقه مندی های بسیاری از افراد شده است،عکاسی با گوشی های هوشمند با رعایت چند نکات می تواند مانند دوربین های حرفه ای و DSLR عکس های زیبایی تحویل شما بدهد.گوشی های هوشمند در مقایسه با دوربین های حرفه ای سبکتر هم هستند و به راحتی در جیب قرار میگیرند.

برای عکاسی عالی با گوشی‌های هوشمند ابتدا باید همان موارد الزامی در عکاسی را رعایت کنید، یعنی دید عالی برای به تصویر کشیدن ایده‌ها، نورپردازی و درک عمیق از عکاسی. اما ترفندهایی وجود دارند که می‌توانند عکس‌های شما را از عکس‌های ساده و گاهی بد به عکس‌هایی عالی و جالب بدل کنند.

مزایای عکاسی با موبایل

  1. تنظیمات دوربین موبایل و آماده کردن آن
  2. تنظیمات صحیح نور در عکاسی با موبایل
  3. ایده های خلاقانه برای عکاسی با موبایل
  4. آموزش عکاسی با موبایل و فلاش دوربین
  5. آشنایی با اپلیکیشن‌های برتر عکاسی با موبایل
  6. آشنایی با اپلیکیشن‌های ویرایش مخصوص موبایل

هدف از شرکت در دوره‌ی آموزش عکاسی با موبایل چیست؟

هدف از شرکت در دوره‌ی آموزش عکاسی با موبایل چیست؟

افراد زیادی هستند که با وجود علاقه‌ی زیادی که به هنر عکاسی دارند اما چون دوربین حرفه‌ای ندارند نمی‌توانند در این حوزه فعالیت داشته باشند که با شرکت در این دوره خواهند آموخت که چگونه با گوشی موبایل خود تبدیل به یک عکاس حرفه‌ای شوند.

خبر خوش برای افرادی که فکر می‌کنند بد عکس هستند و هیچ وقت نمی‌توانند عکس مناسبی را از خودشان بیاندازند در واقع شما بد عکس نیستید فقط زاویه، نور مناسب  و ریزه‌کاری‌هایی که باید در عکاسی رعایت شود را بلد نیستید پس نگران نباشید شما هم بعد از شرکت د راین دوره آموزشی می‌توانید عکس‌های زیبا و به یادماندنی از خود و خانواده خود بیاندارید.

نکته دیگری که لازم است به آن توجه کنید این است که  تعداد بسیار زیادی از افراد، موبایلی که در اختیار دارند از لنز دوربین با کیفیت و عالی برخوردار است؛ اما همه این افراد که گوشی با توانایی عکاسی حرفه‌ای را دارند نمی‌توانند عکس‌های خوبی بیاندازند چرا که با این که عکاسی با موبایل به نظر ساده است اما نکات ریز زیادی است که باید آموزش ببینید تا بتوانید در این کار حرفه‌ای شوید.

مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب در دوره‌ی آموزش عکاسی با موبایل، قصد دارد تا بهترین اساتید این دوره به هنرجویانی که علاقه دارند از قابلیت‌های موبایل خود در جهت بهره‌وری حداکثری و حرفه‌ای استفاده نمایید، آموزش دهد که چگونه با موبایل‌ عکاسی حرفه‌ای کنند و این هدف را دنبال خواهیم کرد تا تمام افرادی که موبایل در دست دارند، بتوانند به‌‍صورت درست و اصولی از دوربین موبایلشان استفاده کردهو عکس‌های زیبایی را به یادگار بگذارند.

چه تکنیک های در آموزش عکاسی با موبایل آموزش داده می‌شود؟

برای گرفتن عکس های با کیفیت و زیبا با مویایل ابتدا باید مواردی از جمله دید عالی برای به تصویر کشیدن ایده ها، نورپردازی، داشتن درک عمیق از عکاسی و .. را رعایت کرد. علاه بر این موارد تکنیک هایی نیزاست  که به شما کمک می کند عکس های ساده را به عکس های جذاب تبدیل کنید. بعضی از این تکنیک ها عبارت است از:

سعی کنید از لوازم جانبی عکاسی استفاده نمایید.

با استفاده از یک تلفن همراه که دوربین با کیفیتی دارد و با کمک گرفتن از نرم افزار های ادیت عکس که تعداد آن‌ها کم هم نیست عکس‌های زیبایی‌تری را بیاندازید.

اما اگر قصد دارید به سطح بالایی در عکاسی با موبایل دست یابید و به صورت حرفه‌ای این هنر را دنبال می‌کنید توصیه میکنیم از سایر تجهیزات و لوازم جانبی عکاسی نیز استفاده نمایید. چرا که این تجهیزات قابلیت های شما را در عکاسی با موبایل بالا می برد.

تجهیزات جانبی مورد نیاز برای عکاسی با موبایل مانند:

  • مونوپاد و گوریلاپاد (به منظور نگه داشتن تلفن همراه از آن استفاده میگردد.)
  • لنز های خارجی (به منظور گسترش محدوده دید دوربین، علاوه بر این بعضی از لنزها امکاناتی برای عکاسی ماکرو و واید در اختیار کاربران قرار می دهد.)
  • تجهیزات نورپردازی برای شب و مکان های کم نور
  • شاتر بی سیم از راه دور برای افرادی که به سلفی گرفتن علاقه مندند.
  • و…

سخن آخر : اگر شما هم به این دوره جذاب و کاربردی علاقه‌مند شده‌اید و برای ثبت‌نام در دوره آموزش عکاسی با موبایل به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با شماره  66937209 با کارشناسان ما در تماس باشید تا الاعات تکمیل تری در اختیارتان قرار گیرد در ضمن به علت عملی بودن آموزشات این دوره ظرفیت آن محدود بوده پس هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام نمائید.

آموزش عکاسی حرفه‌ای با موبایل

آموزش عکاسی با موبایل برای اینستاگرام

دوره آموزش عکاسی دیجیتال