آموزش طراحی وب سایت

در دنیای اینترنت، وب سایت ها نقش مهم و پررنگی دارند و جهان هزاران وب سایت وجود دارد به صورت روزانه به صورت میلیونی توسط کاربران مشاهده می شوند. وب سایت ها روز به روز در حال افزایش می باشند و رقابت برای دیده شدن بسیار سخت و هیجان انگیز می باشد و هر چه یک سایت از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد، بازدیدکنندگان بیشتری هم دارد. برای طراحی وب سایت راه های مختلفی وجود دارد و اگر قصد طراحی یک سایت را دارید، باید تمامی مواردی که برای طراحی سایت لازم است را بلد باشید.

دوره آموزش طراحی وب سایت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید پس از یادگیری یک وب سایت حرفه ای تاسیس کنید و خود را برای ورود به برترین وب سایت های جهان آماده کنید. این روزها که اکثر کسب و کارها به سمت خرید و فروش های اینترنتی می رود، وب سایت ها نقش مهمی در کسب و کار یک شرکت یا سازمان دارند و برای موفقیت باید یک سایت عالی با تمامی امکانات داشته باشید تا بازدیدکنندگان جذب سایت شما شود.

طراحی سایت فقط داشتن یک صفحه در اینترنت با یک دامنه به اسم شما نمی باشد و طراحی دیزاین سایت جزء مهمترین مواردی است که کاربران به آن اهمیت می دهند. حتما شما هم با سایت های زیادی رو به رو شده اید که هر کدام دارای یک دیزاین خاص با انواع طرح ها و رنگ های مختلف بوده اند و طراحی برخی از آن به گونه ای است که کاربر از بودن در سایت لذت می برد. تاسیس یک وب سایت یک پروسه بسیار مهمی دارد که در آن باید سواد بالا، خلاقیت، هنر و ایده های جذاب داشته باشید تا بتوانید یک سایت خاص طراحی کنید. دوره های آموزش طراحی وب سایت به شما کمک می کند که به صورت اصولی طراحی یک سایت را یاد بگیرید و برای شرکت در این دوره ها می توانید روی ثبت نام کلیک نمایید.

دوره وب دیزاین

آموزش طراحی وب سایت

یکی از دوره های مهم مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، دوره وب دیزاین می باشد. دوره وب دیزاین به صورت یک پک کامل برگزار می گردد که در آن با زبان های برنامه نویسی مخصوص طراحی سایت آشنا خواهید شد. وب سایت ها را می توان توسط زبان های برنامه نویسی مختلفی به صورت تکی یا ترکیبی طراحی کرد و در این دوره هنرجویان با مباحثی مانند HTML5، CSS3، Dream Weaver، Java Script، jQuery، Ajax، Bootstrap و Less & Sass آشنا خواهند شد.

وب سایت از دو قسمت Backend و Frontend تشکیل شده است که بخش Backend بخشی است که در دسترس کاربران نمی باشد و فقط مدیر وب سایت یا پشتیبان می توانند به آن دسترسی داشته باشند و که به امنیت سایت، پایگاه داده و … می باشد. بخش Frontend بخشی است که کاربران به طور مستقیم با آن در ارتباط می باشند و طراحی این بخش به عهده طراح سایت می باشد. صفحات اصلی، فروشگاه سایت، صفحات مربوط به مقالات، بنرهای سایت و … در بخش Frontend هستند که کاربر می تواند آن ها را مشاهده کند و طراح وب سایت باید به صفحه ها را به گونه ای طراحی کند که کاربران را جذب خود کند.

معرفی کامل شغل طراحی وب

دوره وردپرس

آموزش طراحی وب سایت

یکی از دوره های جذاب و کاربردی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که مورد استقبال هنرجویان قرار گرفته است، دوره آموزش وردپرس می باشد و از دوره های محبوب آموزش طراحی وب سایت محسوب می شود. بسیاری از کسانی که قصد تاسیس یک وب سایت را دارند به زبان های برنامه نویسی تسلط ندارند و علاقه ای هم به یادگیری آن ندارند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای آماده می باشد که بدون نیاز به یک خط برنامه نویسی می توانید یک وب سایت کامل با تمامی امکانات راه اندازی کنید. شما با وردپرس می توانید در مدت زمان کمتری نسبت به طراحی وب با زبان های برنامه نویسی، یک سایت راه اندازی کنید.

پشتیبانی و بهینه سازی سایت های وردپرسی آسان تر می باشد و حتی اکثر کسانی هم که به زبان های برنامه نویسی تسلط دارند وب سایت خود را با وردپرس راه اندازی می کنند و با توجه به این که وردپرس به صورت متن باز می باشد، می توانند به سلیقه خود کد نویسی های آن را تغییر دهند. جهت شرکت در هر کدام از دوره های آموزش طراحی وب سایت می توانید به سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کرده و در دوره مورد نظر ثبت نام نمایید.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439