آموزش طراحی لباس مقدماتی

آموزش طراحی لباس مقدماتی پایه ترین دوره برای آموزش طراحی لباس می باشد. علاقه مندانی که می خواهند در دوره های طراحی لباس شرکت نمایند باید ابتدا در دوره آموزش طراحی لباس مقدماتی شرکت نمایند. در دوره آموزش طراحی لباس مقدماتی ، ابتدایی ترین طراحی ها را هنرجویان یاد می گیرند. جهت شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس مقدماتی می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید و مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزش طراحی لباس را زیر نظراساتید برجسته کشور برگزار می کند.

طراحی لباس

آموزش طراحی لباس مقدماتی

طرحی لباس با توجه به گذشت زمان یک طرح خاصی به خود گرفته است و در هر دوره شاهد تغییرات وسیعی بودیم و پیشرفت فناوری، تنوع سلیقه، آداب و فرهنگ و خیلی از موارد دیگر باعث شده تا تنوع طراحی لباس بسیار زیاد باشد. در هر جای جهان هر کشوری با یک فرهنگی دارای یک لباس خاص می باشند که نشان دهنده آداب و فرهنگ آن شهر یا کشور است. کشور ایران همانند کشورهای دیگر دارای انواع فرهنگ ها می باشد که هر کدام از آن ها دارای یک لباس خاص می باشد. این نوع طراحی لباس نشان دهنده ی فرهنگ یک کشور است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

اما در مورد طراحی و دوخت لباس باید گفت که از سال های گذشته تا کنون نوع طراحی لباس تغییرات بسیار زیادی کرده است و همچنین با ورود حرفه طراحی لباس به بازار کار به صورت جدی باعث شده تا افراد بسیاری جهت آموزش این حرفه اقدام نمایند. آموزش طراحی لباس در موسسات آموزشی به صورت عملی و نرم افزار انجام می شود و علاقمندان می توانند با یادگیری طراحی لباس با نرم افزار به راحتی و با جزییات دقیق طرح های خود را پیاده سازی کنند. در دوره آموزش طراحی لباس مقدماتی هنرجویان ابتدا با مسائل ابتدایی درباره آموزش طراحی و دوخت لباس آشنا خواهد شد و در مراحل پیشرفته تر به آن ها کار با نرم افزار آموزش داده می شود.

برای این که به یک طراح لباس متخصص و ماهر تبدیل شوید باید در هر دو دوره مقدماتی و پیشرفته طراحی لباس شرکت نمایید و مطالب پیشرفته تر در دوره های آموزش طراحی پیشرفته به هنرجویان آموزش داده می شود. با یادگیری طراحی لباس می توانید در کارگاه های تولیدی پوشاک به عناون یک طراح لباس مشغول به کار شوید و حتی می توانید خودتان یک کارگاه تولیدی راه اندازی کنید و کار طراحی لباس را خودتان انجام دهید. این روزها درآمد یک طراح لباس بسیار خوب می باشد و اگر به خوبی در این بازار موفق باشید درآمد بیشتری هم می توانید کسب کنید. تمامی این ها بستگی به استعداد و توانایی های شما دارد و اگر یک ذهن خلاق و هوش بالا داشته باشید می توانید حتی با اجرای یک ایده به جایگاه بسیار بالایی برسید.

شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس مقدماتی

آموزش طراحی لباس مقدماتی

همان طور که گفتیم آموزش طراحی لباس مقدماتی هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می شود و پس از اتمام دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از مجتمع فنی تهران ارائه می شود که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد و با آن به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید. علاقه مندان می توانند جهت شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس مقدماتی به کارشناسان مجتمع فنی مراجعه نمایند. همچنین هنرجویان می توانند از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام به ثبت نام نمایند. هنرجویان می توانند پس از گذراندن دوره آموزش طراحی لباس مقدماتی، در دوره پیشرفته نیز ثبت نام نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439

آموزش طراحی لباس و خیاطی