آموزش طراحی لباس حرفه ای

برای این که شما بتوانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید، باید در دوره های آموزش طراحی لباس حرفه ای شرکت نمایید. با شرکت در دوره های آموزش طراحی لباس حرفه ای شما می توانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید و با دانش طراحی لباس حرفه ای می توانید یک کارگاه تولیدی پوشاک راه بیندازید یا در کارگاه های طراحی و تولید پوشاک مشغول به کار شوید اما برای گذراندن دوره های آموزش طراحی لباس حرفه ای می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

دوره های آموزش طراحی لباس حرفه ای هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می شود. طراحان حرفه ای به راحتی می توانند در زمینه تولید و طراحی پوشاک فعالیت کنند و این روزها طراحی لباس به یک حرفه مدرن تبدیل شده است که حتی طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است. دوره های آموزش طراحی لباس در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد و برای تبدیل شدن به یک طراح لباس حرفه ای باید در هر دو دوره شرکت نمایید.

آموزش طراحی لباس حرفه ای

طراحی لباس

طراحی لباس در ایران و دیگر کشورهای جهان متفاوت است و هر کشوری لباس های خاص خود را دارد. هر یک از شهر های مختلف لباس مخصوص خود را دارد که نشانگر فرهنگ آن شهر می باشد. علاوه بر آن هر فصلی لباس مخصوص خود را دارد که هر ساله انواع آن ها طراحی می شود. امروزه طراحی لباس یک کاره کاملا حرفه ای محسوب می شود که هر کسی به این حرفه تسلط ندارد. شما برای کسب این حرفه می توانید در کلاس های آموزش طراحی لباس حرفه ای شرکت نمایید.

تنوع لباس بسیار زیاد می باشد و هر کدام لباس های مردانه، زنانه، بچگانه، مجلسی، ورزشی و … دارای طراحی های مختلفی می باشند که باعث می شود تا خریدار لباس های دلخواه خود را خریداری کند. اگر فردی به حرفه طراحی لباس تسلط داشته باشد به راحتی می تواند هر لباسی را توسط نرم افزارهای طراحی لباس طراحی کند و حتی می تواند با ایجاد یک طرح خاص تمامی نظرها را به خود جلب کند. شرکت های بزرگ لباس در دنیا با ارائه یک طراحی از یک لباس توانسته اند سرمایه های بسیاری را کسب کنند و در اکثر کشورها شناخته شده می باشند.

یکی از نرم افزارهای قدرتمندی که برای طراحی لباس به کار گرفته می شود نرم افزار مارولوس می باشد که تمامی امکانات لازم برای طراحی لباس را در اختیار کاربران قرار می دهد. با یادگیری نرم افزار مارولوس می توانید هر نوع لباسی را طراحی کنید و در شرکت ها و کارگاه های تولید لباس در نقش طراح لباس مشغول به کار شوید. حتما شما هم دیده اید که هر سال لباس های جدیدی روانه بازار می شود و مورد استقبال خریداران قرار می گیرد و این طرح ها حاصل ایده های طراحان می باشد.

آموزش طراحی لباس با نرم افزار

آموزش طراحی لباس حرفه ای در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

آموزش طراحی لباس حرفه ای یا همان پیشرفته هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید با تجربه و مجرب برگزار می شود. برای شرکت در دوره ی حرفه ای ابتدا شما باید در دوره مقدماتی شرکت نموده و پس از گذراندن آن در کلاس های پیشرفته شرکت نمایید. پس از گذراندن این دوره به هنرجویان از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر دو زبانه اهدا می شود. شما می توانید جهت ثبت نام در دوره آموزش طراحی لباس حرفه ای از طریق همین سایت اقدام نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439