آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران

آموزش طراحی لباس ، زیبایی لباس را می توان به سه بخش زیبایی ذاتی ، زیبایی بصری و زیبایی تکمیلی تقسیم کرد. زیبایی ذاتی لباس یعنی لباسی که بر تن میکنیم باید بتواند با پوشاندن ایرادات اندامی ما حس خوش پوشی را در ما مجاب کند.

درآموش طراحی لباس تخصصی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیبایی بصری یعنی رنگ بندی و ترکیب پارچه ها به گونه ای چشم نواز انتخاب می شود و زیبایی تکمیلی شامل دوخت های تزیینی ، نقاشی و چاپ روی لباس است که هدف آن خاص و منحصر به فرد کردن پوشاک است.

هدف آموزش طراحان لباس  تخصصیرا می توان در دوسطح طراحی برای تولید انبوه با رویکرد برند سازی و طراحی به صورت کارگاه های شخصی و تک دوزی تقسیم کرد.

ایده پردازی های طراحان لباس

در هر دو صورت طراحان لباس می کوشند با توجه به نیازها و نواقص بازار پوشاک و البته ایده پردازی های خود لباس هایی را طراحی کنند که علاوه بر ارضای سلیقه مشتریان ، با رویکرد اصولی در استفاده از رنگ ها و پارچه ها زیبا و قابل رقابت و مقرون به صرفه باشند.

طراح لباس می تواند خود به عنوان خیاط لباس هایی را که طراحی کرده بدوزد البته اگر حجم کار پایین باشد و یا در صورتی که تمایلی به کار اجرا ندارد با کسب اطلاعات اصولی به عنوان کارفرما مجموعه تحت نظر خود شامل الگو برداران و خیاطان لباس را تحت پوشش مجموعه و مزون خود بگیرد.

با آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران  با توجه به آموزش حرفه ای این دوره شما می توانید یک طراح لباس حرفه ای شوید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش طراحی لباس در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و بهره بردن از تخفیف های ویژه ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید.