آموزش حسابداری پیشرفته

دوره های آموزش حسابداری پیشرفته در یکی از بهترین آموزشگاه های تهران یعنی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.

دوره های آموزش حسابداری پیشرفته زیر نظر برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد و این دوره ها در یک محیط مجهز و کاملا پیشرفته برگزار می گردد.

افرادی که دانشجوی رشته حسابداری می باشند و یا افرادی شغل آن ها حسابداری می باشد، برای افزایش دانش خود و کسب تجربه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

به دلیل استقبال هنرجویان، این دوره ها هر ساله به سرعت تکمیل می شوند و یکی از پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب محسوب می شود.

دوره های آموزش حسابداری پیشرفته در گرایش های مختلفی مانند خدماتی، بازارکار، صنعتی و بازرگانی برگزار می گردد و همچنین در این دوره ها به هنرجویان کار با نرم افزارهای حسابداری آموزش داده می شود.

آموزش حسابداری پیشرفته

گرایش های دوره حسابداری

آموزش حسابداری ویژه بازارکار یکی از دوره های پر مخاطب این مجموعه می باشد و این کلاس ها در یک دوره 180 ساعته برگزار می گردد.

آموزش حسابداری خدماتی هم دیگر دوره است که برگزار می شود و دانشجویان رشته حسابداری گرایش خدماتی می توانند این دوره ها در در 50 ساعت پشت سر بگذارند.

آموزش حسابداری با نرم افزار یکی از مهم ترین دوره ها می باشد و امروزه حسابداران باید حداقل به یکی از نرم افزارهای مربوط به حسابداری تسلط داشته باشند.

در این مجموعه آموزش حسابداری با نرم افزار، به کمک نرم افزارهای اکسل، هلو و سپیدار در یک دوره 70 ساعته به هنرجویان آموزش داده می شود.

حسابداری بازرگانی دیگر دوره ای است که مخاطبان خاص خود را دارد و این دوره طی 40 ساعت برگزار می گردد.

توجه داشته باشید که شرکت در برخی از دوره های فوق نیازمند گذراندن پیش نیاز می باشد که برای اطلاع از آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.