آموزش حسابداری مالی بازرگانی

آموزش حسابداری مالی بازرگانی یکی از دوره هایی است که مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب هر ساله این دوره ها زیر نظر اساتید باتجربه برگزار می کند.

مخاطبان دوره آموزش حسابداری مالی بازرگانی معمولا دانشجویان حسابداری، علاقمندان به رشته حسابداری و افرادی که در زمینه حسابداری مالی بارزگانی فعالیت می نمایند، می باشند.

حسابداری یکی از رشته های پر مخاطب حال حاضر ایران می باشد و افراد بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و برای افزایش دانش خود می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

اگر در زمینه حسابداری مالی بازرگانی فعالیت می کنید و یا علاقمند به یادگیری آن هستید می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید.

آموزش حسابداری مالی بازرگانی

عناوین دوره آموزش حسابداری مالی بازرگانی

  • آشنایی با اصول پایه حسابداری مالی و بازرگانی
  • آشنایی با استهلاک
  • تهیه صورت های مالی
  • حسابداری حساب های دریافتی و مطالبات مشکوک الوصول
  • حسابداری اسناد دریافتی سفته و مباحث مربوط به دریافت وصول
  • خرید و فروش کالا و ثبت آن در دفاتر
  • روش های حسابداری شرکت های بازرگانی

بازار کار حسابداری مالی بازرگانی

به طور کلی می توان شغل حسابداری را به دو دسته ی عمومی و خصوصی تقسیم بندی کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

می توان گفت که حسابداری عمومی مانند کار پزشکان و وکلا می باشد که در این مورد حسابدارها به مردم خدماتی ارائه می دهند.

دوره حسابداری مالی بازرگانی یکی از مهمترین دوره های اون مجموعه به شمار می رود و هنرجویان پس از گذراندن این دوره می توانند در شرکت های بازرگانی مشغول به کار شوند.

در ایران شرکت های بازرگانی بسیار زیادی وجود دارد اما حسابداری که به صورت حرفه ای در گرایش بازرگانی تسلط داشته باشد کم است و با شرکت در این دوره ها می توانید دانش خود را افزایش دهید.

رشته حسابداری مالی بازرگانی یک رشته خاص می باشد و برای فعالیت در این رشته باید اطلاعات و تجربه کافی داشته باشید تا به مشکل برنخورید.

مدارک مجتمع فنی تهران

مدارکی که پس از پایان دوره دریافت می کنید، یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران می باشد که با آن می توانید وارد بازار کار شوید.

مدارک مجتمع فنی تهران معتبرترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و این مدارک مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

همچنین از این مدارک می توانید به عنوان رزومه استفاده نمایید و با این مدرک می توانید به سرعت جذب بازارکار شوید.

ثبت نام در دوره آموزش حسابداری مالی بازرگانی

دوره های حسابداری در گرایش های مختلفی برگزار می شود و اگر علاقمند به شرکت در دوره های حسابداری مالی بازرگانی هستید می توانید در آن ها ثبت نام نمایید.

دوره آموزش حسابداری مالی بازرگانی با بروزترین سیستم های آموزشی در یک محیط آرام و برترین اساتید این مجموعه برگزار می گردد.

جهت ثبت نام در این دوره ها می توانید به تقویم آموزشی سایت مراجعه کرده و سپس در دوره مورد نظر اقدام به ثبت نام نمایید.

همچنین اگر در مورد اطلاعات بیشتری می خواهید، می توانید به صورت تلفنی و حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.