آموزش حسابداری به صورت کاربردی

آموزش حسابداری به صورت کاربردی برای دانشجویان و تمامی افرادی که به حسابداری علاقمند هستند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد.

آموزش حسابداری به صورت کاربردی به هنرجویان کمک می کند تا مباحث و مفهوم حسابداری را به طور کامل یاد بگیرند که در آینده باعث پیشرفت آن ها می شود.

این دوره ها به دلیل استقبال زیاد هنرجویان به سرعت تکمیل می شود و اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که نتوانستید در دوره قبلی ثبت نام کنید، می توانید همین حالا در این دوره ها ثبت نام نمایید.

آموزش حسابداری به صورت کاربردی

دوره های آموزش حسابداری

دوره های آموزش حسابداری به صورت کاربردی در گرایش های مختلف برگزار می گردد و هنرجویان می توانند با توجه به نوع گرایش خود در این دوره ها شرکت نمایند.

علاوه بر گرایش های مختلف، شما می توانید در این دوره ها کار با نرم افزارهای حسابداری را هم یاد بگیرید و می توانید در دوره های آموزش نرم افزار حسابداری شرکت نمایید.

دوره های آموزش حسابداری در گرایش های خدماتی، بارزگانی، مکانیزم و ویژه بازار کار برگزار می گردد که هر کدام از دوره ها به صورت حرفه ای و با بروزترین نرم افزارهای آموزشی به هنرجویان آموزش داده می شود.

توجه داشته باشید که برای شرکت در برخی از دوره های حسابداری، ابتدا باید یک دوره به عنوان پیش نیاز بگذرانید که می توانید در این مورد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ارائه مدرک پس از پایان دوره

پس از آن که هر کدام از دوره های آموزش حسابداری را با موفقیت پشت سر گذاشتید، از طرف مجتمع فنی تهران یک مدرک معتبر به شما ارائه می شود.

مدارک مجتمع فنی تهران به صورت دو زبانه می باشد و این مدارک معتبر ترین مدرک فنی در کشور محسوب می شود و مورد تایید شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و ثبت نام با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.