آموزش حسابداری با نرم افزار هلو

آموزش حسابداری با نرم افزار هلو یکی از دوره هایی است که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد و هنرجویان بسیاری در این دوره ها شرکت می نمایند.

نرم افزار هلو یکی از نرم افزارهای مالی و حسابداری می باشد که امروزه در شرکت های مختلفی از آن ها استفاده می شود و کار را برای حسابداران راحت کرده است.

اما برای آن که به خوبی به این نرم افزار تسلط داشته باشید، باید در دوره های آموزشی آن شرکت نمایید تا بتوانید به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید.

نرم افزارهای بسیار زیادی در زمینه حسابداری وجود دارد که شما می توانید با توجه به علاقه خود و نیاز جامعه آن ها را یاد بگیرید.

آموزش حسابداری با نرم افزار هلو

ویژگی های نرم افزار هلو

نرم افزار مالی و حسابداری هلو مخصوص خرید فروش، انبار، کنترل چک و حسابداری می باشد که نسخه های تخصصی در زمینه شرکت ها، تولیدی ها و فروشگاه ها دارد.

از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به دریافت گزارش های متنوع، صدور فاکتور، اعلام سر رسید چک ها و … اشاره کرد.

نرم افزار هلو یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای حسابداری محسوب می شود و پیشنهاد می کنیم که حتما دانشجویان حسابداری برای یادگیری آن اقدام نمایند.

شما با یادگیری نرم افزار هلو به راحتی می توانید در شرکت هایی که به حسابدار نیاز دارند مراجعه نمایید و می توانید زودی مشغول به کار شوید.

ثبت نام در دوره آموزش حسابداری با نرم افزار هلو

جهت شرکت در دوره آموزش حسابداری با نرم افزار هلو می توانید به تقویم آموزشی سایت مراجعه کرده و در دوره ی مورد نظر ثبت نام نمایید.

همچنین می توانید به صورت تلفنی و حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

پس از پایان دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که با آن می توانید وارد بازار کار شوید.