آموزش حسابداری بازار کار

باتوجه به اینکه حرفه حسابداری یکی از مهم ترین حرفه های کشور است، مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تصمیم به برگزاری دوره آموزش حسابداری بازار کار گرفته است.

این دوره تخصصی درجهت ارتقای سطح حسابداران و دانشجویان رشته حسابداری در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.

با گذر زمان و به وجود آمدن تغییرات در آن کسب و کار، لازم است در جهت به روز رسانی اطلاعات خود اقدام کنید و هرگز نمی توان گفت که یک بار آموختن و آموزش دیدن برای تمام عمر کافی است.

بنابراین همواره نیاز به بروز کردن آموخته ها می باشد، حرفه ی حسابداری بازار کار از آن دسته مشاغلی است که در همه ی زمانها به صورت انحصاری و یا در ترکیب و ادغام با مشاغل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع یک حسابدار بازارکار می تواند وظیفه ی رسیدگی به صورت های مالی و مالیاتی کسب و کارهای مختلف را بر عهده بگیرد و آن را به انجام رساند.

امروزه مشاغل بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر از گذشته شده اند و بر همین اساس میزان مسئولیت ها و کارها نیز افزایش پیدا کرده است.

به گونه ای که مدیران و کارفرمایان برای صرفه جویی در هزینه ها و زمان خود، بخش اعظمی از کارهای محاساباتی و حسابداری را برون سپاری می کنند.

در واقع از این طریق می توان تا حد زیادی وظیفه ی رسیدگی به مسایل مالی یک شغل را سبک تر کرد و به کسی واگذار کرد که در این زمینه دارای مهارت، دانش و تجربه است و از آموزش های لازم برخوردار شده است.

اگر شماهم علاقمند به حضور در دوره آموزش حسابداری بازار کار می باشید، پیشنهاد می کنیم همین حالا در این دوره ثبت نام نمایید.

این دوره با همکاری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و اساتید برجسته حسابداری کشور برگزار خواهد شد.

همان طور که می دانید در حرفه حسابداری و مدیریت مالی یکی از عوامل موفقیت دیدار و کسب تجربه های لازم از افراد بزرگ این حرفه می باشد.

حال مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برترین شعبه مرکز این امکان را برای هنرجویان فراهم کرده تا گام بزرگی برای موفقیت خود بردارند.

آموزش حسابداری بازار کار

نحوه برگزاری این دوره

دوره آموزش حسابداری بازار کار در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب، محیطی آرام و کاملاً آموزشی، برگزار خواهد شد.

هنرجویان دراین کلاس با مدرترین سیستم های روز دنیا زیر نظر اساتید برجسته رشته حسابداری کشور، این حرفه را آموزش خواهند دید.

همچنین درپایان برگزاری این دوره آموزش حسابداری به هنرجویان مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران، مدرک معتبر بین المللی، اعطا خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما هنرجویان این است که هرچه زودتر در این دوره ثبت نام نمایید زیرا پس از اعلام برگزاری این دوره ظرفیت به سرعت تکمیل می شود.

درصورتی که نتوانستید در این دوره حضور یابید می توانید در دوره های آینده آموزش حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام

برای نام نویسی و شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار مجتمع فنی تهران می توانید از طریق سه راه گفته شده در زیر اقدام نمایید.

راه اول و راه پیشنهادی ما، شما می توانید با مراجعه به بخش ثبت نام سایت در این دوره شرکت کنید و همچنین شامل تخفیف ویژه شوید.

ویا می توانید با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و مراجعه به همکاران ما در این دوره آموزش حسابداری شرکت کنید.

همچنین می توانید با تماس با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 به صورت تلفنی برای شرکت در دوره آموزش حسابداری بازار کار اقدام نمایید.