آموزش برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی

آیا به یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ علاقمندید؟ دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی یکی از معتبرترین دوره هایی است که شما می توانید زبان سی شارپ را به خوبی آموش ببینید.

برگزار کننده این دوره آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد، یکی از معتبرترین آموزشگاه ها در ایران.

این دوره زیرنظر اساتید مجرب برگزار خواهد شد، شما با حضور در این دوره می توانید مدرک معتبر و دو زبانه ی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را دریافت نمایید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی

درباره زبان برنامه نویسی سی شارپ

سی شارپ (#C) یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده و ترکیبی از قابلیتهای خوب زبان های ++C و Java است، اگر با این دو زبان آشنایی دارید این شانس را دارید زبان سی شارپ را به آسانی یاد بگیرید.

این زبان به قدری آسان است که هم کسانی که قبلا برنامه نویسی نکرده اند و هم دانش آموزان می توانند آسان آن را یاد بگیرند.

از سی شارپ می توان برای ساخت برنامه های تحت ویندوز، تحت وب، وب سرویس ها، برنامه های موبایل و بازی ها استفاده کرد.

این زبان برنامه نویسی تنها زبانی است که مخصوصا برای دات نت فریم ورک طراحی شده است، سی شارپ از کتابخانه کلاس دات نت که شامل مجموعه بزرگی از اجزای پیش ساخته است، استفاده می کند.

این اجزا به ساخت هر چه سریعتر برنامه ها کمک می کنند. سی شارپ یک زبان بسیار قدرتمند و شی گرا است و با آن می توان برنامه هایی با قابلیت مدیریت بیشتر و درک آسان تر ایجاد کرد.

ساختار این زبان نسبت به زبانهای دیگر بسیار آسان و قابل فهم است، برای اجرای یک برنامه سی شارپ ابتدا باید دات نت فریم ورک را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید.

سی شارپ یکی از زبانهایی است که از تکنولوژی های دیگر دات نت مانند ASP.NET،Silverlight و XNA پشتیبانی میکند.

این زبان همچنین یک محیط توسعه یکپارچه دارد که آن نیز به نوبه خود دارای ابزارهای مفیدی است که به شما در کدنویسی کمک می کند.

سی شارپ به طور دائم توسط مایکروسافت به روز شده و ویژگیهای جدیدی به آن اضافه می شود، زبان سی شارپ یکی از بهترین زبانهای برنامه نویسی دات نت است.

نمونه ای از کد نویسی در سی شارپ

ورودی

آموزش برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی

خروجی

آموزش برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی

شما می توانید با شرکت در دوره آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ مقدماتی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، به راحتی کد نویسی با این زبان را بیاموزید.

حضور در این دوره، مقدمات شرکت شما در دوره های پیشرفته یادگیری برنامه نویسی سی شارپ خواهد بود، بنابراین اگر می خواهید به یک متخصص تمام عیار در این حوزه تبدیل شوید توصیه می کنیم از همین حالا شروع کنید!

با حضور در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب گامی نو درجهت پیشرفت خود بردارید.

ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

شما می توانید برای ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ، از طریق لینک “ثبت نام” به صورت آنلاین اقدام فرمایید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.