آموزش برنامه نویسی سی شارپ در تهران

جهت شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ در تهران می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که هر ساله این دوره ها را زیر نظر برترین اساتید برگزار می کند، شرکت نمایید.

در تهران موسسات آموزشی زیادی وجود دارند که نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران یکی از آن ها می باشد که جزئ برترین مجموعه های آموزشی به شمار می رود.

این مجموعه دوره های مختلف بسیار زیادی را برگزار می کند که آموزش برنامه نویسی سی شارپ یکی از پرطرفدارترین دوره های این مجموعه محسوب می شود.

دلیل آن این است که این مجموعه از تمامی تجهیزات آموزشی برای هنرجویان خود استفاده می کند و محیط این مجموعه یه محیط کاملا آموزشی می باشد که شرایط را برای هنرجویان فراهم می سازد.

هنرجویانی که در این دوره ها شرکت کنند می توانند با بروزترین سیستم های آموزشی دوره خود را به خوبی پشت سر بگذارند و به یک فرو حرفه ای تبدیل شوند.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ در تهران

مخاطبان دوره آموزش برنامه نویسی شارپ

مخاطبان دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ در تهران اکثرا دانشجویان کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشند و برخی از رشته های دیگر هم با زبان برنامه نویسی سی شارپ سروکار دارند.

البته توجه داشته باشید که شرکت در این دوره برای تمام عموم آزاد می باشد و علاقمندان می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند و برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن هیچ پیش نیازی نمی باشد.

بازارکار برنامه نویسی سی شارپ

همیشه سوالی که وجود داشته است در مورد بازارکار شغل های مختلف است که در حال حاضر بازارکار برنامه نویسی سی شارپ در ایران بسیار داغ می باشد.

با یادگیری این حرفه شما می توانید در زمینه های مختلفی از جمله طراحی اپلیکیشن، برنامه نویسی قطعات الکرونیکی، طراحی سایت، طراحی بازی و … فعالیت کنید.

اکثر افرادی که به این حرفه تسلط دارند معمولا در حوزه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فعالیت می کنند و فعالیت هایی مانند طراحی بازی در ایران زیاد فراگیر نمی باشد.

سر فصل های آموزش برنامه نویسی سی شارپ
  • آشنایی با برنامه نویسی سی شارپ
  • آشنایی با محیط نرم افزار ویژوال استدیو
  • اهداف و معرفی برنامه نویسی
  • فرآیند برنامه نویسی تجاری و اتوماسیون
  • مفهوم ساختگی، شی گرائی و ارکان چهارگانه شی گرائی
  • آشنایی با دستورات برنامه نویسی
  • معرفی و کار با انواع دستورات برنامه نویسی
  • نحوه نوشتن برنامه نویسی
  • بررسی برنامه نویسی و خروجی آن
  • نکات مربوط به پارامترهای ورودی و خروجی
  • و …

در این دوره شما به طور کامل با انواع دستورات برنامه نویسی و نحوه اجرایی آن ها آشنا خواهید شد و پس از یادگیری می توانید برنامه های مورد نظر خود را نوشته و اجرا کنید.

نرم افزار ویژوال استدیو نرم افزاری است کی می توانید در آن برنامه های مختلفی بنویسید و به کمک این نرم افزار آن را اجرا کنید تا از صحیح بودن برنامه اطمینان حاصل نمایید.

نحوه ثبت نام در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ

عزیزانی که قصد شرکت در این دوره را دارند می توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری اقدام به ثبت نام نمایند که در روش اینترنتی شما می توانید از تخفیفات سایت بهره مند شوید.

برای این کار به سایت مجتمع فنی تهران نماینگی انقلاب مراجعه کرده و دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در آن ثبت نام کنید و می توانید تمامی هزینه دوره را به صورا آنلاین بپردازید.

اگر در مورد دوره و یا تاریخ برگزاری آن سوالی دارید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات در مورد دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ از مطالب این سایت بازدید کرده و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.