آموزش برنامه نویسی سی شارپ تحت ویندوز

اگر به دنبال کلاس آموزشی کدنویسی در پلتفرم ویندوز می باشید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ تحت ویندوز مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت نمایید.

به طور کلی برنامه نویسی تحت ویندوز برای طراحی و اجرای نرم افزار های ویندوز مورد استفاده قرار می گیرند، برنامه نویسی تحت ویندوز در قالب یک نرم افزار بروی کامپیوتر صورت می گیرد.

برنامه نویسی تحت ویندوز مزایای برای کاربران دارد، در زیر به چند مورد اشاره کرده ایم:

  • عموماً برنامه هایی که نیاز به سرعت دارند توسط برنامه نویسی تحت ویندوز نوشته می شوند، مانند برنامه هایی که در فروشگاه ها اجرا می شوند.
  • برنامه هایی که پردازش زیادی از پردازش گر درخواست می کنند، مانند بازی ها و برنامه های گرافیکی.
  • برنامه های نوشته شده تحت ویندوز دارای اعتبار بالایی هستند، به عنوان مثال این نوع برنامه ها می توانند به ریجستری دسترسی داشته باشند.
  • برنامه های نوشته شده تحت ویندوز، بر برنامه های کلاینت کنترل کامل دارند و در نتیجه می توانند یک برنامه رابط گرافیکی زیبا و قدرتمند طراحی کرد.
  • سرعت عمل بالای برنامه های تحت ویندوز از مزایای مهم آن ها محسوب می شوند، چرا که پردازش تنها در سمت کلاینت صورت می گیرد.

زبان سی شارپ تحت ویندوز

سی شارپ پرکاربرد ترین زبان برنامه نویسی موجود در ایران است، در ایران بیش از 90 درصد برنامه های ویندوزی که ساخته توسط این زبان نوشته می شوند.

زبان برنامه نویسی سی شارپ یک زبان ساده، پیشرفته و دارای امکانات کامل تکنیک های برنامه نویسی شی گرا می باشد که دارای شباهت هایی به زبان سی و سی پلاس پلاس می باشد.

به طورکلی کار با زبان سی شارپ آسان و دلنشین است، از مهم ترین ویژگی های سی شارپ چند منظوره بودن این زبان است یعنی شما می توانید از در طراحی وب، نوشتن برنامه های مختص به پلتفرم موبایل استفاده کنید.

اگر شما علاقمند به حرفه برنامه نویسی بخصوص برنامه سی شارپ می باشید باید به شما بگوییم که بازار کار سی شارپ در ایران و خارج از ایران بسیار خوب و قابل قبول است.

اگر شما علاقمند به یادگیری این زبان هستید می توانید در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ، که توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، شرکت کنید.

آموزش برنامه نویسی سی شارپ تحت ویندوز

تفاوت برنامه نویسی تحت وب و تحت ویندوز

در ابتدا در باره برنامه نویسی تحت ویندوز توضیح دادیم، اما در باره برنامه نویسی تحت وب باید بگوییم که  به برنامه نویسی گفته می شود که برای راه اندازی نرم افزار های تحت وب استفاده می شود.

این نرم افزار ها برای انجام امور مختلف به صورت آنلاین طراحی و ساخته می شوند، از دلایل محبوبیت برنامه های وب راحتی کار با این نرم افزار ها است.

برنامه های طراحی شده با برنامه نویسی تحت وب، ساده و قابل دسترس در طول شبانه روز برای همه کاربران می باشند.

برنامه نویسی تحت ویندوز و تحت وب تفاوت هایی دارد که چند مورد را در زیر نام می بریم:

  • برنامه نویسی تحت ویندوز در قالب یک نرم افزار و روی یک کامپیوتر است، این برنامه می تواند در دستگاه دیگری هم باشد ولی امکان دسترسی همزمان چند کاربر به یک برنامه وجود ندارد.
  • در برنامه های تحت ویندوز کدها توسط یک کامپایلر یا مفسر روی دستگاه ترجمه و اجرا می شود، در برنامه های تحت وب کدها به صورت خط به خط اجرا می شود و در یک مرورگر به صورت ایستا یا غیر ایستا نمایش داده می شود.
  • از مزیت های برنامه های تحت وب در دسترس بودن آن در هر لحظه و هرجایسست، درواقع وب ها هم نوعی نمایش کدها هستند اما به این صورت که یکجا نوشته شده اند و از طریق اینترنت و مرورگرها همیشه قابل اجرا و در دسترس هستند.
نحوه ثبت نام

با کلیک برروی لینک ثبت نام می توانید برای شرکت در کلاس های آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری، زمان برگزاری و… با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.