آموزش افترافکت 2019 قدم به قدم

اگر قصد دارید افترافکت ورژن 2019 را به خوبی آموزش ببینید، پیشنهاد می کنیم در کلاس آموزش افترافکت 2019 قدم به قدم شرکت نمایید.

در این کلاس که توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود از جزئی ترین تا مهم ترین تکنیک های کار با افترافکتز به هنرجویان آموزش داده می شود.

در کلاس آموزش افترافکت 2019 قدم به قدم هنرجویان در قالب انجام پروژه های متعدد به صورت کامل کار با نرم افزار AE را آموزش خواهند دید.

مجتمع فنی تهران یکی از معتبرترین آموزشگاه های تهران با همکاری اساتید برجسته کشور این کلاس آموزش AE را برگزار می کنند.

نسخه ای که بیشترین تاکید برای آموزش روی آن است Adobe After Effects 2019 می باشد اما کار با نسخه های قدیمی تر نیز به هنرجویان آموزش داده می شود.

درباره  نرم افزار AE بیشتر بدانید

AE یا افترافکتز یا افترافکت همگی نام این نرم افزار ساخت و ویرایش در زمینه ویدئو می باشد که جزء محبوب ترین نرم افزارها درجهان بشمار می رود.

نرم افزار افترافکت محصول شرکت Adobe می باشد که محصولات محبوبی مانند Adobe Photoshop را به کاربران معرفی کرده است.

ادوبی افترافکت کاربرد های زیادی از قبیل ساخت و ویرایش فیلم و سریال، انیمیشن دو بعدی و سه بعدی، تیزر های تبلغاتی و ورزشی و… دارد.

مشاغل زیادی با نرم افترافکتز در ارتباط هستند که از مهم ترین آن ها می توان به مشاغل حوزه دنیای سینمای دیجیتال اشاره کرد.

آموزش افترافکت 2019 قدم به قدم

ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت

شما می توانید برای شرکت در کلاس آموزشی “آموزش افترافکت 2019 قدم به قدم” برروی لینک ثبت نام کلیک نمایید تا به صورت اینترنتی در این کلاس نام نویسی کنید.

همچنین می توانید با حضور در ساختمان اصلی مجتمع فنی تهران و با مراجعه به همکاران ما در این کلاس آموزشی ثبت نام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه برگزاری کلاس های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.