آموزش افترافکت قدم به قدم

آموزش افترافکت قدم به قدم در مجتمع فنی تهران، آموزش جزئی ترین تا کلی ترین مسائل این نرم افزار زیرنظر اساتید متخصص افترافکتی.

اگر علاقمند به یادگیری کار با نرم افزار افترافکت می باشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم در کلاس آموزش افترافکت قدم به قدم شرکت کنید.

در این کلاس جدیدترین نسخه های نرم افزار افترافکت و جدیدترین قابلیت های این نرم افزار نیز به هنرجویان آموزش داده می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با داشتن محیطی آرام و کاملاً آموزشی، همچنین با داشتن سیستم های روز دنیا بهترین گزینه برای یادگیری کار با افترافکت می باشد.

نحوه ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت قدم به قدم

علاقمندان می توانند برای ثبت نام در کلاس آموزش افترافکت قدم به قدم از طریق همین سایت و با مراجعه به قسمت ثبت نام آنلاین اقدام نمایند.

همچنین همکاران ما حاضر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، آماده ثبت نام علاقمندان به حضور در کلاس آموزش افترافکت قدم به قدم می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه برگزاری کلاس های آموزش افترافکت می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.

جدید ترین قابلیت نرم افزار افترافکت

همان طور که می دانید نرم افزار افترافکت دارای قابلیت های زیادی می باشد که دست کاربران در ویرایش و تدوین باز میگذارد.

اما در بروزرسانی سال 2019 کمپانی Adobe یک قابلیت ویژه به این نرم افزار افزوده شده است که در زمینه 3D کاربرد های زیادی دارد.

پلاگین Element 3D

آموزش افترافکت قدم به قدم

پلاگین جدید نرم افزار افترافکت Element 3D ابزار رندر سه بعدی در افترافکت است که از آن برای خلق موشن دیزاین و جلوه های ویژه استفاده می شود.

با پلاگین Element 3D می توان آبجکت سه بعدی را وارد کرده ویا از آن برای رندر پارتیکل استفاده کرد.

این پلاگین قابلیت انیمیشن مدل 3D و رندر کردن آن را داردکه نتایج بسیار واقعی را ایجاد می کند، پلاگین المنت از پردازنده گرافیک GPU پشتیبانی می کند و سرعت رندر را بارها بالاتر می برد.