آموزش افترافکت جدیدترین قابلیت ها

برگزاری دوره آموزش افترافکت جدیدترین قابلیت های اضافه شده به ورژن 2019 در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، شماهم می توانید در این دوره شرکت کنید.

همان طور که می دانید جدیدترین ورژن معرفی شده نرم افزار ادوبی افترافکتز مربوط به سال 2019 می باشد که نسبت به ورژن 2018 خود تغییرات زیادی داشته است.

گفتنی است نرم افزار افترافکتز (Adobe After Effects) محصول کمپانی معروف Adobe می باشد، کار بروزرسانی این نرم افزار نیز برعهده Adobe است.

درکنار بروزرسانی های رسمی که ادوبی به کاربران معرفی می کند، پلاگین هایی نیز، از طرف گروه ها و شرکت های مختلف برای عملکرد بهتر این نرم افزار، به کاربران معرفی می شود.

به همین دلیل حتی متخصصین نرم افزار افترافکتز هم باید به دانش خود بیفزایند، در همین راستا مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب کلاس جدیدی در این حوزه برگزار می کند.

در این کلاس، که با لقب آموزش افترافکت جدیدترین قابلیت ها به هنرجویان معرفی شده، جدیدترین قابلیت ها و ویژگی های افزوده شده به افترافکتز آموزش داده می شود.

جدیدترین قابلیت های افترافکت

در سال 2019 که کمپانی Adobe جدیدترین ورژن افترافکت را به کاربران معرفی کرد، همه را شگفت زده کرد و بیش از پیش به محبوبیت خود افزود.

در ادامه قصد داریم به طور مختصر به برخی از این ویژگی ها و قابلیت های تازه اضافه شده به این نرم افزار بپردازیم.

یکی از ویژگی های جدیدی که به نسخه 2019 افترافکت افزوده شده امکان استفاده از افکت های شاخه 3D Channel در محیط های سه بعدی ساخته شده در افترافکت می باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های ورژن 2019 نرم افزار افترافکتز اضافه شدن پلاگین محبوب و اختصاصی Mocha AE به این نرم افزار می باشد.

از دیگر قابلیت های اضافه شده به (Adobe After Effects cc 2019)، اضافه شدن Engine قدرتمند کدنویسی JavaScript می باشد.

با اضافه شدن این قابلیت سرعت پردازش کدنویسی در نرم افزار افترافکتز شش برابر شده است، در جدیدترین نسخه افترافکتز تغییرات زیادی دربخش کدنویسی شاهد بودیم.

قابلیت های نام برده شده تنها بخشی از ویژگی های جدید نسخه 2019 ادوبی افترافکت می باشد، برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ویژگی های افترافکت می توانید دراین دوره شرکت نمایید.

آموزش افترافکت جدیدترین قابلیت ها

ثبت نام در دوره آموزش افترافکت

اگر می خواهید در دوره آموزش افترافکت جدیدترین قابلیت های حضور داشته باشید، کافیست برروی لینک ثبت نام کلیک نمایید تا به صورت اینترنتی در این دوره نام نویسی کنید.

همچنین می توانید با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی خیابان انقلاب و با مراجعه به همکاران ما در این دوره ثبت نام کنید.

توجه داشته باشید پس از پایان برگزاری این دوره به هنرجویان مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66929920 – 66933379  تماس حاصل فرمایید.