کلاس آموزش حسابداری صنعتی

برگزاری کلاس آموزش حسابداری صنعتی برای هنرجویان علاقمند به این رشته، در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب.

حسابداری صنعتی شاخه ای از حرفه حسابدری است که وظیفه جمع آوری اطلاعات مربوط به عوامل هزینه و محاسبه بهای تمام شده محصولات و خدمات را برعهده داشته.

و همچنین با تجزیه و تحلیل گزارش ها و بررسی راه های تولید روش های تقلیل بهای تمام شده تولیدات را بیان می کند.

اهمیت حسابداری صنعتی چیست؟ به طور کلی حسابداری صنعتی (بهای تمام شده) یک ابزار بسیار مهم در اختیار مدیریت می باشند.

تا مدیران با استفاده از این شاخه از حسابداری بهای تمام شده تولیدات را محاسبه کنند و کنترل خود را بر روی هزینه های مواد، دستمز و سایر هزینه های تولید اعمال کنند.

مدیران اگر گزارشات درست و دقیقی از عوامل هزینه نداشته باشند در تصمیم گیری خود در جهت افزایش تولید یا سایر تصمیم گیری ها و راه انجام تصمیمات خود با مشکل مواجه خواهند شد.

آموزش حسابداری صنعتی

روش‌های حسابداری صنعتی

  1. هزینه‌ یابی جذبی
  2. هزینه‌ یابی مستقیم
  3. هزینه‌ یابی برآوردی یا تخمینی
  4. هزینه‌ یابی سفارش کار
  5. هزینه‌ یابی مراحل تولید یا مرحله‌ ای
  6. هزینه‌ یابی استاندارد

هر کدام ازروش های نامبرده شده خود دارای توضیحات کاملی است ولی ما در اینجا به توضیح مختصری از سه مورد آنها اکتفا می‌کنیم.

هزینه ‌یابی جذبی یا کامل:

شیوه‌ ای از هزینه‌ یابی که در آن جمع هزینه‌ های مستقیم و هزینه ‌های ثابت در بهای تمام شده کالای ساخته منظور می ‌شود.

بر عکس در هزینه ‌یابی مستقیم، فقط هزینه‌ های متغیر جزو بهای تمام شده محسوب می‌ گردد و هزینه‌های سربار ثابت، جداگانه در حساب سود و زیان همان دوره‌ای که هزینه به عمل آمده است منظور می‌شود.

هزینه ‌یابی مستقیم یا نهایی:

این اصطلاح به معنای آن است که جمع هزینه ‌های متغیر محصول را مهم ترین مقیاس هزینه تولید آن محصول محسوب کنند؛ با این استدلال که هزینه‌ های متغیر با میزان تولید و افزایش و کاهش آن، بالا و پائین می‌رود.

هزینه ‌یابی برآوردی یا تخمینی:

  • هزینه‌ ای که برای یک قرارداد یا تصمیم خاص پیشبینی شده است
  • مخارجی که پس از فروش ایجاد می‌شود

آموزش حسابداری صنعتی

آموزش حسابداری صنعتی در مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برترین آموزشگاه کشور، با توجه به اهمیت رشته حسابداری شاخه حسابداری صنعتی اقدام به برگزاری دوره آموزش نموده است.

دوره آموزش حسابداری صنعتی، با همکاری اساتید برجسته کشوری برای هنرجویان علاقمند به حسابداری برگزار خواهد شد.

این دوره گام جدی درجهت ارتقاء سطح هنرجویان در حرفه حسابداری صنعتی می باشد، دانشجویان رشته حسابداری، حسابدارن و علاقمندان به حسابداری می توانند در دوره حسابداری صنعتی شرکت نمایند.

نحوه ثبت نام در دوره

برای ثبت نام در دوره آموزش حسابداری می توانید با کلیک برروی ثبت نام به صورت اینترنتی در این دوره نام نویسی کنید و شامل تخفیفات ویژه شوید.

همچنین شما می توانید با حضور در ساختمان مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و با مراجعه به همکاران ما برای ثبت نام در این دوره اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه و زمان برگزاری دوره های آموزشی می توانید با شماره تلفن های 66929920 – 66933379  تماس حاصل فرمایید.