روش‌های کسب درآمد از برنامه‌نویسی

روش‌های کسب درآمد از برنامه‌نویسیبرنامه نویسی امروزه جزو شغل‌های پردرآمدی است که نظر بسیاری از افراد را که به دنبال شغل‌هایی با درآمد بالا هستند به خود جلب کرده است.

به همین‌خاطر ما در اینجا تصمیم داریم شما را با شغل برنامه‌نویسی، چالش‌های آن و روش‌های کسب درآمد از برنامه‌نویسی آشنا سازیم پس تا انتها با ما همراه باشیدتا با یکی از پرامدترین شغل‌ها آشنا شوید.

روش های کسب درامد از برنامه‌نویسی و چالش‌های آن‌ها:

  1. آغاز فعالیت خود به عنوان یک فریلنسر:

امروزه بازار فریلنسرینگ به عنوان حتی یک شغل دائم در اکثر کشورها مانند ایران در حال گسترش  است. به اینکه توجه داشته باشید که فریلنسر بودن می‌تواند در بعضی مواقع نیز بسیار پردرآمد باشد، اما لازم به ذکر است که زحمت این کار بیشتر از کارهای سنتی بوده و به صبر و توجه بیشتری از نیاز دارد.

اگر می‌خواهید از مهارت برنامه نویسی به عنوان فریلنسر استفاده کنید برای آغاز فقط کافیست تا تعدادی سایت‌ را با بالاترین سطح خود ساخته و به مشتریان نیز اجازه دهید تا بتوانند پروژه‌های موفق شما را ببینند و کدهایی که شما نوشته‌اید را به صورت زنده اجرا و تماشا کنند به این صورت می‌توانید کارهای متعددی را دریافت نمائید و هر روز درآمد خود را افزایش دهید.

  1.  تولید فیلم‌های آموزشی کنید

اگر به برنامه نویسی مسلط هستید و در انجام این‌کار مهارت زیادی دارید می‌توانید برای کسب درآمد از این راه و بیشتر شناخته شدنتان فیلم‌های آموزشی نیز تولید کنید البته به این‌نکته توجه داشته باشید که برای انجام این‌کار نیاز به توانایی آموزش دادن مطالب به دیگران را نیز باید داشته باشید.

  1. برای کسب درآمد از برنامه‌نویسی یک کانال یوتیوب ایجاد کنید

برای کسب درآمد از برنامه‌نویسی می‌توانید یک کانال یوتیوب ایجاده کرده و توسط آن به درآمد بالایی نیز دست پیدا کنید چرا که یکی از پربازدیدترین وب‌سایت‌ها در کل جهان است. شما قادر خواهید بود با به اشتراک‌گذاری محتویات ویدئوی که در آن به آموزش برنامه نویسی پرداخته‌اید به کسب درآمد برسید.

  1. در یک شرکت استخدام و مشغول به کار شوید

در واقع یکی از راه‌ترین و امن‌ترین شغل‌های مربوط به برنامه نویسی استخدام شدن در استارت‌آپ‌ها یا یک شرکت خصوصی است چرا که،شما به عنوان یک برنامه نویس با استخدام شدن در یک شرکت به صورت ثابت و ماهانه حقوق مشخصی دریافت خواهید کرد و دیگر نگرانی‌های سابق را از بابت پیدا کردن پروژه‌ی جدید به منظور کسب درآمد از برنامه نویسی نخواهید داشت.

    5. شرکت برنامه نویسی خود را تأسیس نمائید

شاید تأسیس شرکت در ابتدا یک کلمه بسیار سنگین و غیرممکن به نظرنتان برسد، اما به طور کلی شرکت‌های موفق برنامه نویسی که امروزه در سطح جهان توانسته بسیار مطرح شوند نیز روزی موقعیت مشابه  با موقعیت شما را داشته‌اند و با کسب تجربه و یافتن بهترین راه‌های کسب درآمد توانسته‌اند به درامدهای بالایی نیز برسند.

     6.ساخت برنامه‌ هایی برای تلفن‌های همراه

برنامه نویسی برای نرم‌افزارهای تلفن‌های همراه یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد از اینترنت به شمار می‌رود. شما برای اینکه بتوانید یک برنامه تلفن همراه خوب طراحی کنید باید سطح مهارت خوبی در زمینه طراحی، بازاریابی و برنامه‌نویسی بالا ببرید دانشپذیران می‌توانند با شرکت در دوره‌های مرتبط که در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب برگذار می‌شود صفر تا 100 برنامه نویسی برای تلفن همراه را زیر نظر بهترین اساتید اموزش ببینند. البته لازم به ذکر است که ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید کدام پلتفرم را هدف قرار دهید اگر قصد دارید که برنامه‌هایی برای گوشی‌های اندروید تولید کنید باید جاوا را زبان برنامه نویسی شماره یک خود قرار دهید زیرا بهترین زبان برنامه نویسی برای کسب درآمد در حال حاضر جاوا می‌باشد.

7.و… بسیار روش‌های دیگری برای کسب درآمد از برنامه‌نویسی وجود دارد که با ورود به دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی با تمامی آن‌ها آشنا خواهید شد.

آیا زبان برنامه نویسی پایتون برای کسب درآمد از برنامه‌نویسی مناسب است؟

آیا زبان برنامه نویسی پایتون برای کسب درآمد از برنامه‌نویسی مناسب است؟اگر به برنامه‌نویسی غلاقه‌مند هستید حتما اطلاع دارید که زبان برنامه‌نویسی پایتون شی‌گرا بوده و دارای سطحی بالا است که در اکثر مواقع برای توسعه نرم‌افزارهای کاربردی مورد استفاده قرار می­‌گیرد چرا که به دلیل داشتن  Dynamic Types (انواع پویا) و Dynamic Binding (انقیاددهنده پویا) در این زمینه بسیار جذاب عمل می­‌کند.

برنامه‌نویسی پایتون بسیار ساده اما در عین حال نیز بسیار قدرتمند است، درباره یادگیری آن نیز باید گفت که به دلیل شی‌گرا بودن این زبان یادگیری آن کار دشواری نیست.

ترجمه و خواندن کدهایی که با استفاده از این زبان برنامه‌نویسی نوشته شده برای دیگران هم راحت بوده و به همین دلیل‌ هزینه­‌های توسعه برنامه‌­هایی که با این زبان  نوشته شده است کاهش پیدا می‌کند. به این ترتیب پایتون باعث شده تا موانع زبانی را رفع شده و تجربه‌‌های متفاوت در میان اعضای تیم رد و بدل ­‌شود.

پیشنهاد ویژه: مطالعه مقاله کسب درآمد از اینترنت و سایت

با حوزه های مختلف برنامه نویسی آشنا شوید:

با حوزه های مختلف برنامه نویسی آشنا شوید:اگر می‌خواهید به عنوان یک برنامه نویس شروع به کار و کسب درآمد کنید حتما این سوال که چگونه از برنامه نویسی بیشترین کسب درامد را داشته باشید ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده است، در پاسخ به این سوال باید گفت که، در حال حاضر، از جمله محبوب‌ترین خدماتی که برنامه نویسان می‌توانند ارائه دهند از جمله موارد زیر است:

  • برنامه نویسی وب
  • برنامه نویسی و توسعه اپلیکیشن
  • ساخت وب اپلیکیشن
  • برنامه نویسی فرانت اند و توسعه بک اند
  • ساخت بازی
  • برنامه نویسی در زمینه علم داده
  • برنامه نویسی در زمینه بازارهای مالی
  • طراحی ربات هوشمند (رباتیک)
  • سایر موارد

سخن آخر: با شرکت در دوره آموزش جامع برنامه نویسی برای رسیدن به درامد بالا از حالا برنامه‌ریزی کنید