پخت نان در خانه

یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها و البته یکی از بهترین راه‌های پذیرایی از خانواده زمانی که خسته به خانه می‌آیند،پختن نان خانگی است.

اگر تصمیم گرفته‌اید درخانه خودتان نان بپزید اصلا نگران نباشید می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش دوره پخت نان مجتمع فنی تهران بهترین نان‌ها که بهترین نانواها می‌پرند را در خانه خودتان تهیه نمائید، علاوه بر آن اگر علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار کوچک خانگی خود هستید یکی از این کسب‌و کارها پخت نان خانگی،تازه و فروش آن است که امروزه طرفداران زیادی نیز دارد.

چرا پخت نان در خانه مناسب است؟

چرا پخت نان در خانه مناسب است؟

شاید به نظر بعضی‌ها پخت نان در خانه کار بسیار سخت و بیهوده ای است اما امروز با توضیح برخی از انواع نان‌ها و آموزش مرحله به مرحله آن ثابت خواهیم کرد که نه تنها آموزش پخت نان کار بیهوده‌ای نیست بلکه با شرکت در دوره‌های پخت نان هنر کاربردی را خواهید آموخت که توسط آن باعث ایجاد شادی در بین اعضای خانوادتان خواهید شد از طرف دیگر با یادگیری این حرفه می‌توانید کمک اقتصادی نیز برای خانواده خود باشید.

یکی از انواع پخت نان در خانه ، پخت نان بدون فر به سبک هندی است این نان خوشمزه، نرم که پر از حباب های زیبا است را می‌توانید با شرکت در دوره‌ آموزش پخت نان یاد بگیرید و به راحتی و سریع در منزل آماده کنید.

این نان را می‌توانید کمی بیشتر از نیاز روزانیتان بپزید و باقی نان ها رو فریز کنید تا همیشه نان تازه در دسترس داشته باشید.

همچنین می توانید روی نان را با یک قلموی آشپزی کره آب شده طعم دار شده با سیر بمالید یا به صورت ساده در کنار غذا یا برای درست کردن ساندویچ استفاده کنید.

نان همراه بسیاری از وعده‌های غذایی مردم به خصوص ایرانیان مصرف می‌شود حتی برای درست کردن پیتزا هم از  نان خانگی می‌توانید استفاده کنید.

نان لواش و پخت نان در خانه

نان لواش و پخت نان در خانه

نان لواش یک نان قدیمی است و ریشه در فرهنگ سومری‌ها دارد، این نان اصالتا خاورمیانه ای بوده و احتمالا زمانی که ارمنستان جزو سرزمین ایران بوده به نان ارمنی معروف بوده است.

امعنی لواش ریشه در زبان و ادبیات ارمنی داشته و ارمنی ها به این نان، لاواش نیز می گویند. در منابع انگلیسی زبان هم به نان لواش نان نازک ارمنی گفته می‌شود.

قدمت این نان در قرن به حدود ۸ قرن پیش برمی گردد. بهتر است بدانید که ارمنی ها از یونسکو درخواست ثبت این نان به عنوان یک میراث ملی را داشته اندکه البته ایران هم بیکار ننشسته و درخواست کرده که نان لواش به عنوان یک میراث مشترک ایران و ارمنستان در یونسکو ثبت شود. برای یادگیری پخت درست این نان که دارای قدمت زیادی است می‌توانید در دوره‌های آموزش پخت نان مجتمع فنی تهران شرکت کنید.

دوره آموزش پخت نان در مجتمع فنی تهران و آموزش پخت نان در خانه

امروه مدارک دانشگاهی دیگر مثله گذشته  شما را در پیدا کردن شغل و حرفه‌ای مناسب کمک نمی‌کند و برای آغاز هر کسب و کاری و کسب درآمد از آن آموزش‌های لازم  را بیاموزید تا مسیر موفقیت را بتوانید سریع‌تر طی کنید.

سخن آخر: اگر علاقه‌مند به آشنایی با دیگر دوره‌های مشابه با پخت نان هستید می‌توانید با ورورد به صفحه اصلی آموزش کافی‌شاپ با دیگر دوره‌های آموزشی مشابه که مجتمع فنی برگذار می‌کند آشنا شده و اطلاعات دقیقی را از نحوه برگذاری این دوره‌های آموزشی دریافت نمائید.