دوره آموزش مدیریت کافی شاپ چیست؟

 

دوره آموزش مدیریت کافی شاپ چیست؟

هر کافی شاپ برای رسیدن به موفقیت، مراحل مخصوص به خود را دارد!هر کافه‌ای حال و هوای منحصر به فرد خود را دارد! مثلا شاید به نظرتان طعم قهوه ی کافه ای که دوست دارید با همه جا فرق کند، چرا که محیط کافه باعث شده شما به خوردنی‌های درون کافه هم علاقه‌مند شوید در واقع کافه پاتوق خودمان. 

شما عزیزان در کلاس های آموزش مدیریت کافی شاپ مجتمع فنی شعبه انقلاب، قرار است به پاسخ همه این سوال ها برسید که چگونه کافه خود را تبدیل به پاتوقی دوست داشتنی کنید، چگونه موفق باشید در بین رقبای خودو… 
به شما آموزش داده خواهد شد در این دوره فوق‌العاده که چگونه کافی شاپ شما، با طعم و بو و رنگ و صدا و موسیقی و جو خاص خودش به یکی از پاتوق های فراموش نشدنی شهرتان تبدیل شود.

سرفصل‌های دوره مویریت کافی شاپ

سرفصل‌های دوره مویریت کافی شاپ

در آموزشگاه مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره میریت کافی شاپ به صورت یک دوره 32 ساعته برگزار می‌شود  که به صورت حضوری زیر نظر بهترین اساتید در سرفصل های ذیل به دانش پذیران ارائه می شود: 

  1. آموزش تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم
  2. آموزش انواع نوشیدنی‌های سرد
  3. آموزش انواع نوشیدنی‌های گرم به خصوص قهوه‌های بین‌الملل
  4. آموزش انواع دسرها
  5. آموزش انواع گلاسه‌ها
  6. آموزش منو نویسی جذاب برای کافه
  7. و…
 

چرا برای گذراندن دوره مدیریت کافی شاپ مجتمع فنی را انتخاب کنیم؟

 

چرا برای گذراندن دوره مدیریت کافی شاپ مجتمع فنی را انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما عزیزان به مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب بتوانید اعتماد کنید و دوره مدیریت کافی شاپ را در این مجموعه بگذرانید، اولین دلیل سابقه درخشان و بالای این مجموعه در حوضه آموزش است که نشان‌دهنده کارآمد بودن دوره‌های این مجتمع است.

و اما از مهمترین مزایای شرکت دردوره مدیریت کافی شاپ، کوتاه بودن مدت دوره 32 ساعت یعنی در حدود یکماه است،

آموزش همانطور که گفته شد توسط بهترین اساتید متخصص انجام می‌پذیرد، بهره گیری از تجهیزات کامل و مدرن و همچنین معرفی هنرجویان دوره جهت کارورزی یا استخدام به مراکز مرتبت می باشد.

این دوره ها پیش نیازی ندارد و تمام افراد با مدرک بالاتر از سیکل می توانند در این دوره ها شرکت کنند. در آخر گفتن این نکته خالی از لطف نیست که مدرکی که توسط مجتمع فنی ارائه می‌شود دو زبانه بوده و شما به راحتی در هر کشور دیگری نیاز داشته باشید می‌توانید از آن استفاده کنید.

کلام آخر: با ثبت‌نام در دوره مدیریت کافی شاپ مجتمع فنی قدم بزرگی را به سمت موفقیت برداشته و می‌توانید برای آینده خود از حالا برنامه‌ریزی کنید،

اگر دوست دارید از دیگر دوره‌های آموزش کافی شاپ اطلاع پیدا کنید به صفحه آموزش کافی شاپ مراجعه نمائید تا اطلاعات تکمیل‌تری در اختیارتان قرار داده شود.