نیاز بازار و مقدار توانایی فنی مشتریان همواره رابطه بسیار نزدیکی با هم دارا هستند.

هر کسب‌وکار فنی‌ای بدون تخصص و مهارت در جامعه کار موفقیت یا پیشرفتی دارا نخواهد بود به این علت که مشاغل و رشته‌های فنی به طور کلی در معرض رو به رو شدن با مشکلات از پیش تعیین نشده می باشند؛

بنابراین اشخاص فعال در این زمینه های فنی باید دارای دانش تکنیکی بسیار زیادی باشند؛

تا بتوانند مسیر پیشرفت را سپری کنند. یکی از روش های اساسی برای به دست آوردن مهارت، طی کردن دوره‌های آموزشی و فراگیری نزد افراد موفق و متخصص هر کسب‌ و کاری می باشد.

با به دست آوردن دانش و اطلاعات افرادی که پیش‌تر به موفقیت دست پیدا کرده اند؛ روند پیشرفت صاحبان مشاغل، دانشجویان و دانشپذیران را روز به‌روز به سادگی برطرف خواهد نمود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، درای دپارتمان های آموزشی مهارتی می باشد که با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کل کشور، در زمینه ی برقراری توازن توانایی و تخصصی بین بازارکار و دانشپذیران بسیار فعال بوده و افتخارات زیادی را کسب نموده است.

ویژگی های مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با استفاده از آخرین سبک‌های آموزشی و کادر اساتید مجرب فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های معتبر و فعال در صنعت و بازار روز دنیا مشغول به‌کار بوده و آماده صبت نام شما عزیزان است و همین‌طور مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب خدمات جامعی در دپارتمان‌های آموزشی به متقضیان ارائه می‌دهد.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب از دپارتمان‌های تخصصی اداری، مالی و بازرگانی؛ عمران و معماری، و سایر دپارتمان های تخصصی در تمامی زمینه های مد نظر شما عزیزان تشکیل شده است.

همچنین از ویژگی‌‎های این مجموعه می‌توان به ایجاد فرصت برای گسترده کردن روش‌های آموزش، کمک به پیشرفت جامعه و تکیه بر دانش داخلی، به‌کارگیری از اساتید با تجربه و برپایی جلسات و کارگاه‌های آموزشی به‌طور منظم اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب و همین‌طور نام‌نویسی در دوره‌های تخصصی این اموزشگاه  خواهید توانست از طریق سایت  با عضویت در بخش ثبت‌نام، کد کاربری خود را دریافت کنید یا به آدرس :

خیابان آزادی بین خیابان دکتر قریب و اسکندری شمالی روبروی پارک اوستا پلاک 145

وبسایت: مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

تلفن: 66929920 – 66933379