برترین دوره‌های آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی در
مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

ویژگی‌های آموزش در مجتمع فنی تهران

  • اساتید مجرب و حرفه ای در دوره آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی
  • آموزش عملی و پروژه محور
  • مدرک معتبر دو زبانه

آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی

آموزش طراحی معماری و دکوراسیون داخلی هر ساله در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر برترین اساتید در یک محیط کاملا آموزشی با بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و تمامی علاقمندان به این حرفه می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

دکوراسیون واژه ای است فرانسوی که معادل فارسی آن براساس تعریف لغت نامه دهخدا عبارت است از: فن و تخصص و رشته آموزشی آذین، آذین بندی و آراستن فضا و براساس معنی مندرج در لغت نامه آکسفورد، دکوراسیون داخلی عبارت است از: «هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ‌ها، اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه». در این دوره تأکید بر فضاهای داخلی با خلاقیت انسان و فضای عمومی دارد و در نهایت باعث همانند سازی و اذین بندی فضا و از جهت دیگر استفاده درست ساکنان از آن می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای است که علاوه بر تخصص نیازمند سلیقه و ایده های جدید می باشد. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند باید ذهنی خلاق و ایده های جذاب داشته باشند. با طراحی دکوراسیون داخلی منزل می توان هر وسیله ای را در جای مخصوص خود قرار دهید. اگر طراحی دکوراسیون منزل به درستی انجام شود می توان از زندگی کردن در آن منزل نهایت لذت را برد.

گاهی اوقات برخی از افراد برای چیدمان منزل دچار مشکل می شوند و هر کاری می کنند چیدمان منزل به دل آن ها نمی نشیند. برای این کار باید از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک گرفت تا ایده ها و تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهد. این دوره ها معمولا برای دانشجویان معماری و طراحان دکوراسیون مناسب می باشد. این دوره ها به سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته تقسیم می شود و هنرجویان گام به گام با این حرفه آشنا می شوند.

  • دوره مقدماتی

در دوره مقدماتی هنرجویان با مطالبی مانند نقشه کشی ساختمان، اسکیس و راندو، درک معماری و نرم افزار اتوکد آشنا می شوند. نرم افزار اتوکد یک نرم افزار تخصصی در زمینه طراحی می باشد که برای شبیه سازی معماری و دکوراسیون داخلی به طراحان کمک بسیار زیادی می کند.

  • دوره متوسط

در دوره متوسط هنرجویان با مطالب جدیدتری آشنا می شوند که کمک می کند تا شما در این زمینه حرفه ای تر شوید. دروسی که در دوره متوسط به آن پرداخته می شود شامل دروس متریال داخلی، متره و برآورد، سبک شناسی، نرم افزار Sketchup و چیدمان می باشد. اگر می خواهید به یک طراح متخصص تبدیل شوید هنوز یک مرحله دیگر باقی مانده است. دوره پیشرفته آخرین دوره می باشد که پس از گذراندن آن به یک طراح دکوراسیون تبدیل می شوید.

  • دوره پیشرفته

با شرکت در دوره پیشرفته مطالب مهم تری می آموزید و هر فردی که می خواهد یک طراح حرفه ای و موفق باشد، باید مطالب این دوره را به خوبی یاد بگیرد. طراحان در این دوره باید پروژه ای در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی ارائه دهند که این پروژه می توان به عنوان یک تجربه اولیه برای آن ها محسوب شود. آموزش پروژه محور به هنرجو کمک می کند که مطالب دوره را به خوبی درک کند و با نرم افزارهای موجود در این زمینه به خوبی آشنا شوند.

این روزها کارهای طراحی دکوراسیون به کمک نرم افزارها انجام می شود و در گذشته که هنوز نرم افزارها عرضه نشده بودند، طراحان به کمک قلم، کاغذ و خط کش این کار را انجام می دادند. با نرم افزار می توان کیفیت کار را بالا برد و به جزییات بیشتری پرداخت.

توجه داشته باشید که برای شرکت در هر دوره باید در دوره پیش نیاز آن شرکت کرده باشید و فقط دوره مقدماتی نیازی به پیش نیاز ندارد.

موقعیت های شغلی

حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون در منازل، شرکت ها و… در سال های اخیر از سوی مردم مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. به دنبال آن بازارکار بهتری نیز پیش روی طراحان داخلی خواهد بود. البته با توجه به رقابت شدید در این شغل، افرادی که تخصص، مهارت و تجربه لازم و کافی را دارند، می توانند در این بازارکار موفق شده و درآمد خوبی کسب کنند.

لیست کلاس های طراحی معماری و دکوراسیون داخلی در حال برگزاری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

نام دوره مدت دوره روز ساعت برگزاری تاریخ پیش بینی استاد مبلغ
طراحی معماری و دکوراسیون داخلی (سطح متوسط) 120 جمعه 14:30-20:30 1403/02/21 نامشخص تومان ۹,۶۶۰,۰۰۰
طراحی معماری و دکوراسیون داخلی (سطح پیشرفته) 132 یک شنبه - سه شنبه 14:30-17:30 1403/02/11 نامشخص تومان ۱۰,۸۱۰,۰۰۰
طراحی معماری و دکوراسیون داخلی (مقدماتی) 138 دوشنبه-چهارشنبه 14:30 - 08:30 1403/01/20 نامشخص تومان ۸,۵۳۰,۰۰۰
پکیج طراحی دکوراسیون داخلی مقدماتی تا پیشرفته 390 دوشنبه و چهارشنبه 14:30 - 08:30 1403/01/20 نامشخص تومان ۲۴,۴۱۰,۰۰۰