دوره تخصصی آموزش فتوشاپ

برگزاری دوره تخصصی آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، این دوره زیر نظر اساتید برجسته فتوشاپ کشور برگزار می شود. اگر قصد شرکت در دوره تخصصی آموزش فتوشاپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را دارید، می توانید برروری لینک ثبت نام کلیک کنید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب به عنوان یکی از برترین آموزشگاه های تهران، همواره پیشگام در حوزه تربیت و پرورش متخصصین بوده است.

شما می توانید با اطمینان کامل نسبت به کیفیت نحوه آموزش و فضای آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، در این دوره ثبت نام نمایید. درضمن قابل ذکر است که پس از پایان برگزاری دوره تخصصی آموزش فتوشاپ به هنرجویان عزیز مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد.

کاربرد فتوشاپ در گرافیک

دوره تخصصی آموزش فتوشاپ

همانطور که می دانید فتوشاپ کاربرد های فراوانی دارد که از آن در حرفه های مختلف استفاده می کنند. به طور مثال، طراحی پوسترهای تبلیغاتی، تهیه عکس های هنری، طراحی جلد و صفحه آرایی برای کتاب و نشریه، طراحی صفحات وب، طراحی چاپ برای بسته بندی (مثل جعبه کفش، قوطی کنسرو)، طراحی فضای داخلی (مثل خانه، مراکز تجاری)، طراحی لوگو، کارت ویزیت و ست اداری و… می باشد. فتوشاپ از نگاه طراحان گرافیک یک نرم افزار قدرتمند و جادویی است. در واقع فتوشاپ یکی از محبوب ترین نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر می باشد، که در فعالیت های گرافیکی بسیار کاربردی است.

رشته طراحی گرافیک زیر مجموعه ای از هنرهای تجسمی است که با روش های مختلف از طریق ایجاد و ترکیب کلمات، نمادها و تصاویر، یک نمایش تصویری از ایده ها و پیام ها خلق می ‌کند. به بیان ساده تر یک گرافیست می تواند ساعت ها حرف و پیام را در قالب یک عکس و یا پوستر با استفاده از تصویر و حروف خلاصه کند و به مخاطب خود انتقال دهد. برای خلق چنین آثاری علاوه بر خلاقیت و ذوق هنری، نیاز به نرم افزارهای کامپیوتری داریم که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها، نرم افزار فتوشاپ است. در ادامه مطلب به کاربرد فتوشاپ در هر یک از فعالیت های گرافیکی که ذکر شد اشاره می کنیم:

  • طراحی لوگو با فتوشاپ

یکی از موضوعات مهم در طراحی گرافیک، طراحی لوگو است. نرم افزار های گوناگونی برای طراحی لوگو وجود دارد اما یکی از محبوب ترین آن ها، نرم افزار حرفه ای فتوشاپ است که امکانات و قابلیت های مختلفی را برای طراحان فراهم می کند. اگر فردی کسب و کار کوچکی داشته و به دنبال طراحی یک نماد تجاری باشد، بهترین گزینه برای طراحی لوگو نرم افزار فتوشاپ است. البته ممکن است فتوشاپ در حد نرم افزار illustrator برای طراحی لوگو قوی نباشد ولی  تا حد زیادی ساخت لوگو با فتوشاپ امکان پذیر است.

  • طراحی کارت ویزیت:

یکی از مهم ترین بخش های کاری طراحان گرافیک و به خصوص طراحانی که مسلط به فتوشاپ هستند، طراحی و چاپ کارت ویزیت است. کارت ویزیت جزو ارزان ترین ابزار های تبلیغاتی است که برای معرفی کسب و کار و ارائه خدمات استفاده می شود. انتقال سریع و آسان اطلاعات مورد نیاز به مخاطب از ویژگی های مهم کارت ویزیت است. بنابراین هر چه طراحی مناسب تر باشد، نظر بیننده را بیشتر به خود جلب می کند.

  • طراحی پوستر تبلیغاتی:

در دنیای امروز هر کسی برای جذب مشتری دوست دارد کسب و کار خودش را به تمام مخاطبینش نشان دهد و این وظیفه یک طراح گرافیک است که با استفاده از تجربه و خلاقیتش بتواند به بهترین شکل آن کسب و کار را به نمایش بگذارد. پس اگر می خواهید در این حوزه کسب درآمد کنید با یادگیری فتوشاپ می توانید طرح های مورد نظر خود را در قالب پوستر های تبلیغاتی برای کسب و کار های مختلف ایجاد نمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ عکس

هدف از برگزاری دوره

دوره تخصصی آموزش فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یک ویرایشگر حرفه ای است که هر فردی که در حوزه گرافیک و حتی انیمیشن فعالیت می کند، نیاز مبرمی به استفاده از نرم افزار فتوشاپ را دارد. ضمن این که با توجه به قدرت این نرم افزار امروزه می توان آن را فراتر از یک نرم افزار گرافیکی به حساب آورد، و می توان گفت که با توجه به جایگاه ویژه فتوشاپ در بازار کار، امروزه فتوشاپ یک صنعت نیز به حساب می آید.

هدف از برگزاری دوره ها و کلاس های آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب معرفی متخصصین کاربلد جدید به حرفه طراحی، گرافیک و کار با نرم افزار فتوشاپ می باشد. با توجه به اهمیت بالای نرم افزار فتوشاپ در صنعت طراحی و گرافیک، مجتمع فنی تهران قصد دارد با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی افراد با استعداد را پرورش و به متخصص تبدیل کند. حال اگر این استعداد را در خود می بینید که می توانید در زمینه کار با نرم افزار فتوشاپ متخصص شوید، پس همین الان در دوره آموزش فتوشاپ ثبت نام نمایید.

مخاطبین دوره

دوره تخصصی آموزش فتوشاپ

  • علاقمندان به یادگیری کار با نرم افزار فتوشاپ
  • علاقمندان به طراحی و گرافیک
  • دانشجویان رشته گرافیک
  • دانشجویان رشته معماری
  • دانشجویان رشته عکاسی
  • و…

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره ها و نحوه برگزاری آن ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

شماره تماس: 66929920 – 66933379