دوره آموزش افترافکت بهترین نرم افزار برای آموزش

دوره آموزش افترافکت که یکی از قدرت‌مند ترین و کاربردی ترین نرم افزار های گرافیکی است که در زمینه ابزار های انیمیشن سازی و ساخت جلوه های ویژه کاربرد دارد.

این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌هد که به راحتی از این نرم افزار در محرک سازی تصاویر  مانند: موشن گرافیک و ساخت تصویر های دو بعدی و سه بعدی استفاده نمایند .

این نرم افزار ابزار های نقاشی و طراحی رادر اختیار کاربر قرار می‌دهد که با این ابزارهای ساده از هر جهت به سمت کامل و بی نقص شدن پیشرفت می کند .

به واسطه بهره گیری از  امکانات بی نظیر این نرم‌افزار به دنیای هنر و بویژه سینما وارد می‌شوید به همین خاطر است که امروزه به محبوب‌ترین و کاربردی ترین نرم افزار ساخت جلوه های ویژه و متحرک سازی تبدیل شده است.

کاربرد دوره آموزش افترافکت:

کاربرد دوره آموزش افترافکت:این نرم‌افزار تنها به کاربری در زمینه هایی که گفته شد محدود نخواهد شد و بسته به نیازی که هر شخص ، از این نرم افزار دارد به کار گرفته خواهد شد.

برای درک بهتر این این موضوع به مثال‌های زیر توجه نمائید :

  •  انیماتورها برای ایجاد شخصیت های کارتونی دو بعدی از این نرم افزار بهره خواهند برد  .
  • یک ویرایشگر ویدیو قادر خواهند بود ، تا برای طراحی و جایگذاری عنوان بر روی صفحه اجرای نمایش از افتر افکت استفاده نمایند.

دانستن این نکته الزامی است که این نرم‌افزار، برای ویرایش فییلم مناسب نبوده به همین خاطر در کار های بزرگ از آن استفاده نخواهد شد ، چرا که نرم‌افزار افتر افکت ویژگی هایی برای پخش که در دسترس یک ویرایشگر باید قرار گیرد را در اختیار او قرار نخواهد داد و در اکثر مواقع نیز برای اعمال افکت ها ، بعد از ویرایش فیلم ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت . برای ویرایش حرفه ای فیلم پیشنهاد ما به شما عزیزان شرکت در دوره تخصصی آموزش پریمیر مجتمع فنی تهران  شعبه انقلاب می‌باشد.

دوره آموزش افترافکت مجتمع فنی تهران با استاندارد جهانی :

دوره آموزش افترافکت مجتمع فنی تهران با استاندارد جهانی :این دوره اموزشی در دنیا ، الگو ها  و شیوه های خاصی را دنبال خواهند کرد، که از مهمتر می‌توانیم به انواع شیوه پروژه محور و شیوه تئوریک اشاره نمائیم .

شیوه پروژه محور که در اکثر دوره‌های مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب از این شیوه برای تدریس استفاده می‌کند ، در این دوره دانشپذیران پروژه هایی که از قبل طراحی شده مورد استفاده قرار می‌دهند و در طول دوره آموزشی اساتید سعی خواهند کرد تا در خلال ارائه مباحث مربوط به ساخت این پروژه ، مطالب را به هنرجو آموزش دهند.

ایرادی به این سبک تدریس وارد می‌شود ، این است که دانشپذیران صرفا با چالش هایی که برای ساخت آن پروژه وجود دارد ، برخورد می کنند و به نوعی خلاقیت و نو آوری از آن‌ها گرفته خواهد شد.

سبک دیگری نیز در دوره آموزش افترافکت ، وجود دارد که در آن آموزش به شیوه تئوریک می باشد این سبک بر خلاف شیوه پروژه محور تمامی چالش ها که ممکن است هنرجو یان با آن برخورد می‌کنند و علاوه بر آن تمامی ویژگی های نرم افزار به هنر جو گفته خواهد شد.

ایراد این شیوه نیز این است که  در این سبک تدریس دانشپذیران به حد کافی فرصت برای انجام پروژه های مختلف و انجام آن مطالبی که آموزش می بیند را نخواهند داشت.

در مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب سعی بر آن است که با ترکیب شیوه پروژه محور و شیوه تئوریک بهترین سبک تدریس را با بهترین اساتید برای علاقه مندان ارائه دهیم .مباحثی که در این دوره آموزشی خواهید آموخت مانند:

  • مباحث مقدماتی و پایه و آشنایی با فضای کلی نرم افزار
  • تصویر سازی و موشن گرافیک
  • ساخت جلو های ویژه بصری
  • محرک سازی لگو ها و نمایش شناور آن ها
  • بهره گیری از پلاگین های مختلف
  • و…

افرادی که تنها به مباحث مربوط به موشن گرافیک علاقه مند هستید . و یا تصمیم دارند به صورت حرفه ای موشن گرافیک را فرا گیرید ، دوره آموزش ساخت موشن گرافیک مجتمع فنی میتواند کمک کند تا به بهترین شکل این نرم‌افزار را اموزش ببینند.