حسابداری ویژه بازار کار ادورز

حسابداری به عنوان یک حرفه بسیار تخصصی و کارآمد شامل مجموعه ای از عملیات است که به جمع آوری، طبقه بندی، ثبت، محاسبه و در نهایت تهیه گزارش های مالی می پردازد. در دنیای امروز هر کسب و کاری به این سیستم کامل و کامل نیاز دارد تا بتواند در مواقع نیاز از اطلاعات مالی خود استفاده کند. هر چه یک شرکت بزرگتر باشد، قطعاً امور مالی آن پیچیده تر خواهد بود و برای جلوگیری از خطا و مشکلات مالی، استفاده از سیستم حسابداری پیشرفته ضروری است. با گذشت زمان و افزایش نیاز به این سیستم، بازار کار حسابداران نیز بهتر شده است و اگر فردی در این زمینه تحصیل کرده و آموزش های لازم را دیده باشد، قطعاً با کسب تجربه می تواند فرصت های شغلی بسیار خوبی به دست آورد. به یاد داشته باشید که این حوزه کاری یکی از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین حوزه های بازار کار است. بنابراین، اگر قصد دارید در این زمینه کارهای بیشتری انجام دهید، با برنامه ریزی پیش بروید و به عنوان یک حسابدار حرفه ای از فرصت های طلایی استفاده کنید.

حسابداری ویژه بازار کاربازار کار دوره حسابداری بازار کار

حسابداری یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین رشته ها در ایران است. با یادگیری مفاهیم و اصول حسابداری می توانید در هر شرکتی به عنوان حسابدار و حتی مدیر حسابداری مشغول به کار شوید. حسابداری یکی از رشته هایی است که کسانی که در این رشته تحصیل می کنند هیچ گاه خود را بیکار نمی بینند و همیشه شغلی با مزایای خوب برای آنها وجود دارد. ما از جدیدترین روش های آموزشی برای برگزاری دوره حسابداری ویژه بازار کار استفاده می کنیم. پس از سال ها آموزش، ما در این دوره از بهترین روش آموزشی استفاده کرده ایم تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی تمام مهارت هایی که یک حسابدار باید بداند را بیاموزید. در پایان دوره حسابداری ویژه بازار کار، مدرک بین المللی حسابداری را دریافت می کنید و با ترجمه مدرک معتبر خود به راحتی می توانید به خارج از کشور مهاجرت کرده و تجارت کنید.

آینده شغلی رشته حسابداری

تعداد شرکت های ثبت شده هر روز در حال افزایش است و هر یک از این شرکت ها نیاز به یک حسابدار دارند، بنابراین به راحتی می توان نتیجه گرفت که چه تعداد شغل در انتظار فارغ التحصیلان رشته حسابداری از دانشکده فنی مجتمع فنی تهران است. رشته حسابداری از نظر اشتغال در راس همه رشته ها قرار دارد زیرا تمامی شرکت ها، موسسات، سازمان ها، ارگان ها و حتی فروشگاه ها به حسابداری نیاز دارند، بنابراین آینده شغلی رشته حسابداری بسیار روشن است. کسب و کارهای رو به رشد نیز بر تقاضای حسابداران افزوده است. این بازار آنقدر پتانسیل دارد که حسابدار در صورت آشنایی با دانش حسابداری خاص بازار کار، بیکار نمی ماند.

راه حل استخدام فارغ التحصیلان رشته حسابداری

از آنجایی که فاصله بین دانش و عمل نظری و دانشگاهی بسیار زیاد است، نمی توان تنها با اطلاعات دانشگاهی وارد عرصه اشتغال شد. و مشکل بیکاران رشته حسابداری بیش از هر چیز عدم دانش کاربردی است. باید گفت که حسابداری مانند همه حرفه ها باید از اولین قدم شروع شود. این در اصل آموزش حسابداری کاربردی نامیده می شود. حسابداری کاربردی به این معناست که کارآموز حسابداری بتواند بعد از دوره حسابداری در سطح مقدماتی به امور شرکت رسیدگی کند. معمولاً پس از گذراندن دوره های دانشگاهی این امکان وجود ندارد و به دانش فنی بیشتری نیاز دارد. از این رو آموزشکده مجتمع فنی تهران اقدام به ایجاد دوره جامع حسابداری جهت اشتغال در بازار کار نموده است که دانشجو می تواند بلافاصله پس از گذراندن دوره بصورت مستقیم می تواند. استخدام در شرکت های مختلف با مدرک حسابداری.

حسابداری

مزایا دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

شما در دوره آموزش حسابداری بازار کار با مفاهیم اصول کاربردی حسابداری آسنا میشوید.

نحوه کار با بهترین نرم افزار حسابداری هلو و سپیدار را یاد میگیرید.

مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای دریافت میکنید و میتوانید با مدرک معتبر در شرکت های ایرانی و خارجی مشغول به کار شوید.

از دانش متخصص ترین دبیران حسابداری مطرح در سطح تهران بهره مند میشوید.

در صورتی که در دوره های دیگر حسابداری آموزشگاه ما ثبت نام کنید میتوانید از تخفیف پلکانی بهره مند شوید.

سرفصل های دوره آموزش حسابداری بازار کار عبارتند از :

آشنایی با اصول و مفاهیم حسابداری

بررسی و طبقه بندی اجزای موجود در حسابداری حقوق و دستمزد شرکت های خدماتی و تولیدی

تنظیم لیست مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان

آموزش ساخت دوره مالی و امکان دسترسی کاربران در حسابداری پیشرفته

آموزش کدینگ حسابداری متناسب با حوزه کاری شرکت مورد نظر

آموزش تقسیم بندی و طبقه بندی انواع حساب تفصیلی در نرم افزار های حسابداری

چگونگی انجام عنملیات چک های دریافتی و پرداختی در امور مالی

بررسی صورت های مالی و تهیه گزارش مغایرت صورت های بانکی

آموزش انبار گردانی

آموزش گردش کالا در امور انبار

بررسی امور فروش محصولات و خدمات شرکت مورد نظر

آموزش تهیه گزارش فروش در انبار

آموزش محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد

ثبت دارایی های ثابت و انجام محاسبات مربوط به استهلاک حوزه کاری

انجام امور پایان سال مالی

تهیه گزارش مالی

تحریر دفاتر مالی

دریافت مدرک حسابداری فنی حرفه ای

از آنجایی که دانشکده حسابداری مجتمع فنی تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند، پس از گذراندن دوره حسابداری بازار کار، کلیه دانشجویان می توانند مدرک معتبر حسابداری را دریافت کنند که قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف می باشد.

ما در این مجموعه آموزش هایی خاص برای طراحی دکوراسیون داخلی ، عکاسی و ارز دیجیتال نیز داریم که میتوانید با کلیک بر روی هرکدام وارد صفحه آن مطلب شوید و اطلاعاتی برای شروع کار کسب کنید .