برگزاری دوره در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

برگزاری دوره در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشوری، هنرجویان علاقمند به این دوره ها می توانند از طریق همین سایت اقدام به نام نویسی کنند.

درپایان تمامی دوره هایی که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می گردد، به هنرجویان حاضر در آن دوره مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا می شود.

در این مطلب قصد داریم چند دوره مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب را به شما معرفی کنیم، این دوره ها به شرح زیر می باشند:

دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ

برنامه نویسی یکی از شغل های پر درآمد کنونی می باشد، زبان های برنامه نویسی زیادی هستند که با یادگرفتن آن می توانید به درآمد مطلوبی برای خود برسید.

زبان سی شارپ (C#) در دنیا و ایران بسیار طرفدار دارد، بازارکار این زبان در ایران بسیار پررونق بوده و پروژه های زیادی با این زبان برنامه نویسی می شوند.

شما می توانید با یادگیری زبان سی شارپ، شروع به فعالیت در بازارکار برنامه نویسی سی شارپ کنید، اما برای اینکه به این نقطه برسید بایستی دوره های آموزشی مختلفی را بگذرانید.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های مختلفی برای هنرجویان علاقمند به سی شارپ برگزار می کند، شما می توانید با حضور در این دوره به یکی از متخصصین برتر سی شارپ در ایران تبدیل شوید.

شما می توانید ابتدا در کلاس های مبتدی، پیشرفته و تخصصی آموزش سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شرکت کنید.

همچنین می توانید مستقیماً در کلاس های صفر تا صد آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب حضوریابید.

در این دوره ها جدیدترین تکنیک ها و روش های برنامه نویسی با زبان سی شارپ برای سیستم عامل های مختلف به هنرجویان آموزش داده می شود.

برگزاری دوره در مجتمع فنی تهران

دوره های آموزش عکاسی دیجیتال

آیا می دانید تعریف عکاسی چیست؟ در اصطلاح به ثبت شدن تصاویر در انواع مختلف به توسط دوربین دیجیتال عکاسی را به اصطلاح عکاسی می گویند.

عکاسی به دو سطح مختلف برای افراد تقسیم می شود:

  1. عکاسی مبتدی
  2. عکاسی حرفه ای

هرکدام از سطح های گفته شده تعاریف خاص خود را دارند، با به میان آمدن گوشی های موبایل با کیفیت دوربین بالا اکثر افراد به صورت روزانه از خود و وقایع اطراف خود عکس برداری می کنند.

به این مدل عکاسی که بدون داشتن تکنیک خاصی افراد اقدام به ثبت تصاویر از خود و دیگران می کنند، عکاسی مبتدی گفته می شود.

اما عکاسی از سوژه خاصی با تکنیک ها و روش های خاصی توسط عکاسان حرفه ای تعرف عکاسی حرفه ای می باشد، برای رسیدن به درجه حرفه ای باید در دوره های آموزشی شرکت نمایید.

در عکاسی حرفه ای نوع خاص عکاسی داریم، عکاسی از منظره، عکاسی پرتره، عکاسی خبری، عکاسی تبلیغاتی و… که باید دید فرد به کدام نوع علاقمند می شود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، دوره آموزش عکاسی دیجیتال زیرنظر اساتید به نام این حرفه برگزار می کند، اگر شما علاقمند به یادگیری این حرفه می باشید می توانید در این دوره شرکت نمایید.

برگزاری دوره در مجتمع فنی تهران

دوره های آموزش حسابداری

امروزه دانش حسابداری و مدریت مالی یکی از مهم ترین علوم در تمام کشورهای توسعه یافته محسوب می شود و بسیار حائز اهمیت است.

به همین خاطر در این کشور ها، هم در فروشگاه های کوچک فردی به عنوان مسئول حسابداری (صندوق دار) مشغول بکار است هم در کمپانی های بزرگ افرادی به عنوان حسابدار یا مدیریت مالی مشغول بکار هستند.

درنتیجه مقدار ورودی و خروجی سرمایه چه در فروشگاه های کوچک و چه در کمپانی های بزرگ مشخص و شفاف برای صاحبان خواهد بود.

در ایران نیز با گذشت زمان حسابداری به یک حرفه مهم تبدیل شده است و تقریباً بیشتر مشاغل شرکتی و اداری و حتی فروشگاهی با این حرفه سر و کار دارند.

در دنیای امروزی مدریت مالی بهتر از قبل باشد در صد موفقیت و سودآوری آن شرکت، سازمان و یا فروشگاه بیشتر خواهد بود.

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره های آموزش حسابداری و علوم مالی را برای علاقمندان به این رشته برگزار می کند.

دوره های علوم مالی حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شامل موارد زیر می شود:

  • دوره آموزش حسابداری صنعتی
  • دوره آموزش حسابداری کاربردی
  • دوره آموزش اظهارنامه مالیاتی

شما می توانید با حضور در این دوره ها گامی نو در زمینه یادگیری و یا متخصص شدن در رشته حسابداری بردارید.

برگزاری دوره در مجتمع فنی تهران

دوره های آموزش گرافیک

دوره های آموزش گرافیک در مجتمع فنی تهران به گروه های مختلفی دسته بندی می شوند، شما با توجه به علاقه خود می توانید در این دوره های شرکت نمایید.

  • دوره های آموزش فتوشاپ (Photoshop)
  • دوره های آموزش کورل (Corel Draw)
  • دوره های آموزش ایلاستریتور (ILIustrator)
  • دوره های آموزش ایندیزاین (InDesign)

گرافیک و کار های گرافیکی موجب رنگ و لعاب دار شدن دنیای دیجیتالی شده اند، بدون نرم افزار های گرافیکی به غیر از سیاه و سفید چیزی در دنیای دیجیتالی وجود ندارد.

تمام عکس ها و فیلم ها، انیمیشن ها و… به نوعی مستقیم یا غیر مستقیم با دنیای گرافیکی مرتبط هستند، عکس ها با نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و فیلم ها با نرم افزار هایی مانند افترافکت ویرایش و تدوین می شوند.

به صورت ظاهری بیشتر نرم افزار های حوزه گرافیک مشابه یکدیگر هستند، اما در عملکرد آن ها تفاوت های زیادی وجود دارد برای مثال نرم افزار فتوشاپ یک برنامه گرافیکی پیکسلی است، اما نرم افزار ایلاستریتور نرم افزاری است که بر اساس بردار و معادلات ریاضی عمل می کند.

همانطور که در ابتدای تیتر گفتیم شما می توانید با توجه به علاقه خود به هریک از نرم افزار های گفته شده می توانید در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران شرکت نمایید.

برگزاری دوره در مجتمع فنی تهران

ثبت نام در دوره های آموزشی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، می توانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام فرمایید.

پیشنهاد می کنیم به صورت آنلاین و با کلیک برروی لینک ثبت نام در دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نام نویسی فرمایید تا شامل تخفیفات ویژه نیز شوید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه و زمان برگزاری دوره های آموزشی با شماره تلفن های 66929920 – 66933379 تماس حاصل فرمایید.