برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، برای آن دسته از افرادی که به دلیل تکمیل ظرفیت نتوانسته اند در این دوره ها شرکت نمایند.

به دلیل استقبال هنرجویان برگزاری دوره آموزش فتوشاپ هر ساله مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود و این دوره ها به سرعت در حال تکمیل شدن می باشد.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز موفق نشدید در دوره های آموزش فتوشاپ شرکت کنید، می توانید همین حالا از طریق سایت اقدام به ثبت نام نمایید.

شما می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین در دوره های آموزش فتوشاپ ثبت نام کنید تا شامل تخفیفات مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب شوید.

برگزاری دوره آموزش فتوشاپ

فتوشاپ چیست

فتوشاپ یک نرم افزار تخصصی ویرایش و طراحی عکس می باشد که توسط شرکت ادوبی وارد بازار شده و در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد.

با ظهور نرم افزار فتوشاپ، تمامی کارهای گرافیکی و طراحی را طراحان با این نرم افزار انجام می دهند و این نرم افزار در این زمینه بسیار کاربردی می باشد.

در گذشته که نرم افزارهای طراحی وجود نداشت، طراحان با کاغذ و قلم طراحی می کردند که ویژگی های خاص خود را داشت.

اما امروزه با وجود نرم افزارهای طراحی و گرافیکی از جمله نرم افزار فتوشاپ، می توان تمامی طراحی ها را با کیفیت عالی انجام داد.

مخاطبان دوره آموزش فتوشاپ

تمامی کسانی که علاقمند به یادگیری نرم افزار فتوشاپ می باشند، می توانند در این دوره ها شرکت کنند و نیاز به گذارندن پیش نیازی نمی باشد.

دانشجویان هنر، گرافیک و عکاسی که باید به یکی از نرم افزارهای گرافیکی تسلط داشته باشند می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.

ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ

جهت ثبت نام می توانید همین حالا با مراجعه به تقویم آموزشی سایت، در کلاس مورد نظر ثبت نام نمایید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ برگزاری دوره آموزش فتوشاپ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.