انتشار مقاله در وردپرسدراین وبلاگ همراه ما باشید تا آموزش انتشار مقاله در وردپرس را به شما بیاموزیم ، اگر شما هم دارای یک سایت cms وردپرسی هستید و میخواهید سایت شما درنتایج اول گوگل نمایش داده شود ، به عبارتی تصمیم به سئو کردن سایت خود دارید ، یکی از گامهای اولیه شما ایجاد یک وبلاگ با اصول صحیح در سایت است ، با به اتمام رسیدن این آموزش خواهید توانست مقالات سایت خود را با اصول و قوانین درست ایجاد نمایید ، پست ها یا همان مقالات ها برای تبلیغ بلاگ شما مورد استفاده قرارمیگیرند ، در اینجا ما با آموزش انتشار مقاله در وردپرس قصد داریم یکی از اجزای مهم وردپرسی را به شما معرفی کنیم .

قرار دادن مقاله در وردپرس

برای انتشار مقاله در وردپرس در ابتدا باید وارد پنل پیشخوان سایت خود شوید ، سپس در قسمت نوشته ها 4 گزینه وجود دارد که هریک از این قسمت ها یک بخش برای ایجاد انتشار مقاله در وردپرس شما است ، انتشار مقاله در وردپرس کار سختی نیست وبا چندتا کلیک میتوانید به محل قراردادن مقاله برسید ، در زیر مراحل ساده برای اضافه کردن پست (یا مقاله) را در وردپرس میبینید .

  1. بر روی گزینه ی posts سپس Add New کلیک کنید :انتشار مقاله در وردپرس
  2. صفحه ویرایشگر مقاله را همانطور که در صفحه زیر نشان داده شده است دریافت خواهید کرد . شما میتوانید از ویرایشگر

wYSIWYG  وردپرس برای اضافه کردن محتوای واقعی پست خود استفاده کنید .

 انتشار مقاله در وردپرس

در زیر صفحه ویرایشگر در صفحه افزودن پست ها فیلد های زیر را وجود دارند :

Post title- عنوان پست را هرچیزی که میخواهید میتوانید وارد کنید، به طور مثال post1

Post content- در این بخش بدنه یا همان محتوای مقاله تان قرار میگیرد .

3-بر روی دکمه publish کلیک کنید تا پست مربوطه خود را منتشر کنید .

 پیش نویس مقاله در وردپرس 1در زیر چند گزینه دیگر موجود در بخش انتشار وجود دارد :

Save draft- این قابلیت مقاله شما را به عنوان پیش نویس ذخیره کرده ولی منتشر نمی کند . پیش نویس های ذخیره شده  نیز در لیست ونوار پست های سایت قرار دارند ، نحوه نمایش این گزینه تعیین کننده چگونگی نمایش نوشته شما خواهد بود ، پست های عمومی پس ار انتشاربرای همه بازدیدکنندگان وب سایت قابل مشاهده هستند .

نوشته های محافظت شده تنها با داشتن رمزعبور قاب مشاهده خواهند بود ، نوشته های خصوصی تنها در اختیار ویرایشگران و مدیران سایت قرار دارد ، شما میتوانید برای انتشار یک نوشته تاریخ و زمان مشخصی را تایین کنید ، تنظیمات زمان انتشار هر نوشته به صورت دستی و دلخواه عوض می شوند .

پیشنهاد مطالعه نوشته در وردپرس

چکیده انتشار مقاله در وردپرس

شما با گزینه previes-  قبل از انتشار می توانید پست خود را به صورت پیش نمایش ببینید .

Move to trash- این گزینه عمل حذف پست شما را انجام میدهد .

Status- این بخش وضعیت مقاله شما را که میتواند انتشار published

در انتشار pending  ویا پیش نویس reviewer draft  باشد را نشان دهد .

Visibility  حتما دیده اید که  پست برخی سایت مخصوص  اعضای ویژه می باشد ،یا برای نمایش مشاهده ی آن ها برای رمز عبور داشت : برای داشتن چنین پست هایی از این گزینه می توانید کمک بگیرید ، این گزینه دارای 3حالت است نمایش عمومی ، خصوصی ، یا رمز دارمی باشد .

مجتمع فنی تهران برگزار کننده کلاسهای آموزشی و تخصصی فنی و مهندسی و علوم مالی زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر است این نمایندگی دارای 14 سایت و کلاس مجهز گارگاه هنر، سالن همایش ، کافی شاپ و نمازخانه میباشد . در مجتمع فنی تهران به منظور آبادانی کشور و دانش و علوم جدید و به منظور ایجاد اشتغال در ایران عزیز تلاش میکند.

در این مقاله سعی کردیم  آموزش انتشار مقاله در وردپرس  را به صورت تصویری گام به گام  و بخش به بخش به شما آموزش دهیم تا بتوانید از اصول آموزش داده شده برای قرار دادن مقاله در وردپرس استفاده کنید . با توجه به نکاتی که بالا گفته شد شما میتوانید یک مطلب کاملا استاندارد در سایت خود منتشر دهید .

پایان