آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی

برای شرکت در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه نمایید که در یک دوره ی 100 ساعته زیر نظر اساتید این مجموعه برگزار می گردد. دوره های آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی مناسب افرادی می باشد که می خواهند این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد بگیرند. با یادگیری نرم افزار 3D Max به صورت تخصصی، شما می توانید وارد بازارکار شوید و انواع طراحی ها را می توانید انجام دهید. تمامی کارهای فیلم سازی، انیمیشن سازی، طراحی های سه بعدی، طراحی های صنعتی و طراحی های داخلی و خارجی دکوراسیون را می توانید به کمک این نرم افزار انجام دهید.

از نرم افزار 3d max برای مدلسازی هم استفاده می شود و می توان با بالاترین جزییات هر طرح و مدلی که در ذهن دارید را طراح کنید. طراحی دکوراسیون داخلی یکی از کارهایی است که می توان با این نرم افزار انجام داد و این روزها به یک حرفه تخصصی تبدیل شده است و بسیاری از شرکت ها در این زمینه هستند که خدمات طراحی داخلی به متقاضیان خود ارائه می دهند. این روزها مسلط بودن به یک نرم افزار تخصصی برای پیدا کردن یک شغل مناسب کمک بسیار زیادی می کند و آینده ی بسیار خوبی هم دارد.

برای کار با نرم افزار 3d max به جزء مسلط بودن به تمامی ابزارهای آن، باید یک ذهن خلاق و ایده های جدید و شگفت انگیز داشته باشید تا بتوانید طرح های جدیدی را خلق کنید و با این سبک می توان در پروژه های بزرگی شرکت کرد. حتما شما هم فیلم های سینمایی را دیده اید که از چندین جلوه های ویژه استفاده کرده اند و اکثر آن ها توسط همین نرم افزارهای طراحی مانند 3d max انجام شده اند. 3d max قدرت بسیار بالایی در طراحی ها و مدلسازی ها دارد و حتی می توان به صورت سه بعدی یک طرح یا مدل را داشته باشید و این باعث می شود تا کیفیت کار چند برابر افزایش پیدا کند.

آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی برای دانشجویان

آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی

اکثر مخاطبان دوره های آموزش نرم افزار 3d max تخصصی دانشجویان می باشند و یادگیری این نرم افزارها در دوران دانشجویی بسیار مفید و کاربردی می باشد و حتی می توان زمان بیشتری برای یادگیری این نرم افزار کنار گذاشت. دوران دانشجویی بهترین دوران برای یادگیری نرم افزارهای تخصصی در هر رشته ای می باشد و با یادگیری آن ها می توانید در زمان تحصیل از تخصص خود در پروژه های دانشجویی و حتی بعد از فارغ التحصیلی در بازار کار از آن استفاده کنید.

معمولا دانشجویان معماری، گرافیک و هنر علاوه بر دورس خود باید به یکی از نرم افزارهای طراحی تسلط داشته باشند و می توانند نرم افزار 3D Max را انتخاب نمایند. نرم افزار 3D Max با توجه به افزونه ها و قابلیت های ویژه ای که دارد کاره طراحی را بسیار آسان و لذت بخش کرده است. دانشجویان و طراحان علاوه بر آن که باید به یک نرم افزار طراحی تسلط داشته باشند، باید از یک ذهن خلاق برخوردار باشند که بتوانند تمامی تصورات ذهن خود را بر روی نرم افزار پیاده سازی نمایند.

چگونه نرم افزار 3d max را یاد بگیریم

آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

آموزش نرم افزار 3D Max تخصصی

دوره های آموزش نرم افزار 3d max تخصصی در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب زیر نظر اساتید برجسته کشور در یک محیط کاملا آموزشی به همراه بروزترین و بهترین سیستم های آموزشی برگزار می گردد و هنرجویان می توانند بیشترین بهره را از این دوره های آموزشی ببرند.

جهت شرک در دوره های آموزش نرم افزار 3D Max می توانید از طریق سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب در این دوره ها ثبت نام نمایید تا شامل تخفیفات این مجموعه شوید. پس از آن که این دوره ها را با موفقیت پشت سر گذاشتید، به شما یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود و این مدرک معتبرترین مدرک فنی در کشور می باشد که مورد تایید اکثر شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شروع دوره ها می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439