در دوره آموزش نرم افزار 3d max به صورت پیشرفته که در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، تمامی هنرجویان در بالاترین سطح آموزشی و به همراه بهترین و بروزترین سیستم های آموزشی این دوره ها پشت سر می گذراند و تمامی علاقمندان برای یادگیری این نرم افزار می توانند در این دوره های آموزشی شرکت نمایند. نرم افزار 3d max یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی معماری به شمار می رود و اکثر مخاطبان آن، دانشجویان معماری می باشند که در ساخت و طراحی پروژه ها کمک بسیار زیادی به آن می کند.

امروزه با وجود نرم افزارهای طراحی مانند 3d max، تمامی پروژه های طراحی با بهترین کیفیت و جزییات دقیق انجام می شوند و برای کار با نرم افزار، باید به تمامی امکانات آن مسلط باشید. افرادی که در زمینه معماری فعالیت می کنند، نرم افزار 3d max برای انجام پروژه های آن ها بهترین گزینه می باشد چرا که این نرم افزار تمام امکانات طراحی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مسلط بودن به یک نرم افزار تخصصی در پیدا کردن شغل کمک بسیار زیادی می کند و به عنوان یک روزمه قدرتمند می توان از آن استفاده کرد.

نرم افزار 3d max از محصولات شرکت Autodesk می باشد که چندین نرم افزار قدرتمند را به کاربران معرفی کرده است و نرم افزار 3d max علاوه بر معماری، در حوزه دیگری مانند انیمیشن، مدلینگ، طراحی داخلی، طراحی بازی و … کاربرد دارد. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار، سه بعدی بودن آن می باشد و می توان هر طرح را به صورت سه بعدی مشاهده کرد. زمانی که کار با نرم افزار 3d max را شروع کنید، تازه متوجه می شوید که این نرم افزار فراتر از آن چه که فکرش را می کردید، می باشد.

کاربرد 3d max در معماری

  • کاربرد طراحی و مدلسازی نمای ساختمان
  • طراحی معماری داخلی
  • ساخت مدل های ویلایی
  • طراحی و مدلسازی محوطه و لندسکیپ
  • طراحی های دیتیل های سه بعدی اجرایی
  • ساخت انیمیشن های معماری
  • متریال

کاربرد نرم افزار 3d max در طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی یک حرفه ی کاملا تخصصی محسوب می شود که در دوره های جداگانه به هنرجویان آموزش داده می شود و دارای سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته می باشد و پس از این که در این سه دوره شرکت کردید، شما به یک طراح دکوراسیون متخصص تبدیل خواهید شد و می توانید در بازار کار آن مشغول به کار شوید. طراحی دکوراسیون داخلی یک شغل بسیار جذاب با درآمد بسیار خوب می باشد و با یادگیری آن می توانید در شرکت های ایرانی و خارجی مشغول به کار شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی از آن دسته تخصص هایی است که علاوه بر دانش کافی، باید ایده، خلاقیت و هنر داشته باشید و این شما را از سایر رقبا متمایز می کند و باعث پیشرفت شما در این زمینه می شود. نرم افزار 3d max یکی از مناسب ترین ابزارها برای انجام پروژه های طراحی های داخلی می باشد و به کمک مدلسازی می توانید تمامی اجزای یک منزل را طراحی کنید. طراحی اتاق، طراحی آشپزخانه، طراحی پذیرایی، چیدمان وسایل منزل، مبلمان، رنگ ها، نورپردازی و … تمامی این موارد را می توان با نرم افزار 3d max انجام داد.

کاربرد 3d max در طراحی دکوراسیون

آموزش نرم افزار 3d max به صورت پیشرفته در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب

اگر قصد گذراندن دوره های آموزش نرم افزار 3d max به صورت پیشرفته را دارید، می توانید به مجتمع فنی تهران نمایندگی مراجعه نمایید و این دوره ها زیر نظر اساتید برجسته کشور برگزار می شود و در پایان دوره به هنرجویان یک مدرک معتبر دو زبانه از طرف مجتمع فنی تهران ارائه می شود که از آن به عنوان یک روزمه کامل می توان استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

تلفن تماس: 66939772 – 66933439